۴۷ نفر در مراکز درمانی تامین اجتماعی اردبیل استخدام می شوند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قادر برجی در  گفتگو با سبلان‌ما، در خصوص آخرین وضعیت مراکز درمانی تامین اجتماعی اظهار داشت: در سال گذشته حدود یک میلیون نفر در مراکز درمانی تامین اجتماعی در سطح استان ویزیت شده‌اند و 2 هزار نفر نیز بستری داشتیم و 10 هزار نفر نیز در مراکز تامین اجتماعی درمان شدند که در حال حاضر تعداد تخت‌های فعال بیمه زیر مجموعه تامین اجتماعی استان 205 تخت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی تصریح کرد :  استقرار مرکز ام.آر.آی در بیمارستان تامین اجتماعی اردبیل و راه‌اندازی درمانگاه شماره 2  اردبیل و طرح توسعه فضای فیزیکی با استقرار درمانگاه‌های عمومی و تخصصی در بیمارستان سبلان در برنامه های اولویت دار مدیریت درمان قرار دارد .

,

وی از  خرید دستگاه سنگ شکن به عنوان نخستین دستگاه سنگ شکن غیرخصوصی برای بیمارستان سبلان  خبر داد و افزود :  این دستگاه  در روزهای آینده پس از ترخیص از گمرک در بیمارستان سبلان اردبیل نصب می شود .

,

مدیر درمان اداره‌کل تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: آزمون استخدام درمان بیمه تامین اجتماعی در استان به وسیله سازمان سنجش برگزار می‌شود و 47 نفر مجوز جذب نیرو خواهیم داشت که قطعا با پذیرش این نیروها کیفیت ارائه خدمات در مراکز و درمانگاه‌های تامین اجتماعی ارتقا می‌یابد.

,

برجی افزود: حدف دفترچه‌های تامین اجتماعی از سال گذشته به صورت پایلوت در چند استان اجرا شد و امسال نیز اجرای این طرح در اردبیل آغاز شده و سامانه ثبت الکترونیک نسخ پزشکان جایگزین دفترچه خواهد بود و بیماران می‌توانند با ارائه کد ملی خود از خدمات درمانی استفاده کرده وپرونده الکترونیکی بیماری آنان ثبت شود.

,

برجی با اشاره به اینکه درمانگاه گرمی با مشکل فضای فیزیکی مواجه است ، گفت: این درمانگاه در مکان جدید کلنگ‌زنی شده است که با افتتاح این درمانگاه نیز مشکل مراجعه‌کنندگان  به درمانگاه گرمی حل می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل از استخدام 47نفر در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان از طریق آزمون استخدامی خبر داد.