اعلام آمادگی بنیاد مستضعفان برای تعامل با شهرداری تهران درخصوص باغات
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان، محمد سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در نامه‌ای به رئیس شورای شهر تهران درخصوص همکاری با شهرداری تهران برای حفظ و نگهداری از باغ هایی  که در تهران در اختیارو مالکیت این بنیاد است؛ اعلام آمادگی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

, ,

در بخشی از نامه رئیس بنیاد خطاب به مهندس محسن هاشمی رییس محترم شورای شهر تهران آمده است : حفظ و نگهداری منابع طبیعی از جمله باغات که از اصلی ترین سرمایه های ملی محسوب می گردند از وظایف کلیه اقشار جامعه، دستگاه ها و سازمان ها از جمله نهادهای انقلابی بوده و این نهاد نیز تلاش و مساعدت خود را جهت حفظ درختان و احیاء فضای سبز در اختیار انجام داده که یک نمونه آن احیاء باغ سیب واقع در مهر شهر کرج است که امروز جزو باغ های نمونه کشور می باشد.

,

اخیرا از جانب اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران مطالبی در مورد باغات در اختیار بنیاد از جمله باغ وثوق‌الدوله و باغ معروف به برره در رسانه ها بیان شده است. و این در حالی است که در چند سال اخیر علیرغم مشکلاتی که درخصوص قنات  باغ های مذکور ایجاد شده اقدامات مفید و موثری در جهت حفظ و نگهداری آنها از جمله آبیاری با تانکر توسط بنیاد صورت پذیرفته است. و مصداق عینی آن همکاری با شهرداری منطقه 14 در پاکسازی و آماده نمودن برای نهال کاری در باغ وثوق الدوله و نمونه دیگر آن در باغ معروف به برره است که دراطلاعیه شهرداری منطقه 2 در روزنامه همشهری مورخ 12 خرداد 97 ( صفحه شهر) اعلام و تائید شده است .

,

در انتهای نامه  نیز تاکید شده بنیاد مستضعفان  آمادگی کامل خود را برای هرگونه همکاری با شهرداری تهران به منظور حفظ و نگهداری از باغ هایی که در اختیار دارد اعلام و انتظار دارد مسائل فیمابین در سطوح کارشناسی و در تعامل سازنده و همکاری متقابل حل و فصل شوند و پیشنهاد  شده جلسه ای با حضور نمایندگان بنیاد و شورا در اولین فرصت ممکن در همین زمینه و به منظور پیشبرد و پیگیری امور برگزار گردد.

,
 
]
بنیاد مستضعفان آمادگی کامل خود را برای هرگونه همکاری با شهرداری تهران به منظور حفظ و نگهداری از باغ هایی که در اختیار دارد اعلام کرد.