سهل انگاری نسبت به مسائل دینی سبب نابودی فرهنگ اصیل ایرانی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  همایش بزرگ حجاب و عفاف امروز در کنار مزار شهدای گمنام منطقه آزاد ماکو با حضور کثیری از آحاد مردم و مسئولین برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

در این برنامه در ابتدا سرهنگ پاسدار موسی عطاری معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران ماکو گفت:  دشمن حجاب زنان را نشانه رفته است لذا دشمنان در صدد هتک حرمت زنان است و در این راستا از هیچ کاری دریغ نخواهند نمیکنند .

,

وی گفت: در صورت بی توجهی به مسئله تبلیغات شوم دشمن که مستقیما بنیان خانواده را نشانه رفتند ، جامعه به فنا کشیده خواهد شد.

,

معاونت هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو در ادامه افزود : وظیفه خواهران بسیجی در این زمینه، آگاه سازی همنوعان خود در راستای جلوگیری از هجمه های فرهنگی علیه حجاب زن است.

,

معاونت هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو در تشریح اهمیت و جایگاه دختران در دین مبین اسلام بهترین فرزندان را از منظر اسلام، فرزند دختر عنوان کرد.

,

وی همچنین فرزند دختر را حسنات و فرزند پسر را نعمات الهی عنوان کرده و تصریح کرد : آن دسته از خانواده هایی که فرزند دختر دارند، مورد توجه خاص خداوند هستند.

,

وی با اشاره بر اهمیت حجاب گفت : حجاب تنها بر زن واجب نیست بلکه مردان نیز هر کدام به نوبه خود در جهت حفظ احیای این امر الهی باید کوشا باشند.

,

سرهنگ عطاری در پایان بر تبلیغات فضای مجازی و ماهواره ای دشمن با مخاطب دختران و پسران تازه به دوران بلوغ رسیده اشاره کرد و گفت : تفکر بسیجی که برگرفته از تفکر اسلام ناب محمدی است در جوان امروزی باید تقویت یابد.

,

در ادامه حجت الاسلام رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو گفت: در خصوص حجاب برتر در اینکه دشمن حجاب بانوان را نشانه رفته و سعی در سست کردن بنیان خانواده دارد مطالب مبسوطی ارائه نمود .

,

در ادامه برنامه های متنوعی اعم از اجرای گروه سرود ، شعر خوانی و مسابقه برگزار گردید .

,

انتهای پیام/

]
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران ماکو گفت : بی توجهی و سهل انگاری به مسائل دینی را سبب ساز سستی بنیان خانواده و نابودی به تباهی کشیدن فرهنگ اصیل ایرانی می شود .