تغییرات احتمالی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و چند زیرمجموعه‌اش احتمالا طی روزهای آتی تغییراتی را خواهند داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بر اساس این گزارش، در حال حاضر روابط عمومی وزارت ارشاد پس از رفتن مهرداد آگاهی به اتریش و پذیرش مسئولیت جدید به عنوان رایزن فرهنگی، با سرپرست اداره می‌شود و شنیده‌ها حاکی از آن است که یکی از تغییرات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معرفی مدیر کل روابط عمومی این وزارتخانه است.

,

از سوی دیگر موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی و بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان نیز از جمله دو موسسه زیرمجموعه ارشاد هستند که خبرهایی از تغییر در سطح مدیریت آنها این روزها به گوش می‌رسد. 

,

«همایون امیرزاده» یکی از گزینه‌های پذیرش مسؤولیت به جای امیرمسعود شهرام‌نیا در موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی یا مدیرکلی روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارتخانه به شمار می‌رود. 

,

این تغییر و اخبار پیوسته آن از معاونت فرهنگی نشان از آغاز جابه‌جایی‌هایی در این وزارتخانه دارد و باید منتظر ماند و شاهد ورود افراد دیگری نیز به معاونت فرهنگی و ساختمان بهارستان بود؛ البته پس از اتمام سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران در اردیبهشت ماه سال‌جاری گمانه‌زنی‌های متعددی صورت گرفت.

,

امیرزاده از جمله مدیران و مشاوران فعلی ارشاد است که سال‌هاست با این وزارتخانه همکار بوده و از دولت دهم به عنوان مشاور وارد ساختمان بهارستان شده است.

,

او که ۲۰ دی ماه ۹۱ با حکم علی اسماعیلی، سرپرست وقت معاونت فرهنگی وزارت ارشاد به عنوان مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی مسئولیت گرفت، تاکنون برخی وظایف اجرایی و نظارتی را در وزارتخانه عهده‌دار بوده است.

,

رئیس هیئت رسیدگی به تخلفات ناشران، رئیس شورای نظارت و ارزشیابی نمایشگاه کتاب تهران و ... از جمله این مسئولیت‌هاست. او که پیش از این، چند سالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان هم بود، از جمله مدیران اجرایی است که در دولت‌های مختلف توانست در ارشاد و ساختمان خیابان کمال‌الملک بماند. در کارنامه‌ امیرزاده، فعالیت در عرصه خبرنگاری و مدیریت رسانه نیز دیده می‌شود.

,

اما از سوی دیگر تغییراتی در بنیاد شعر و ادبیات داستانی هم احتمالا ایجاد خواهد شد و مهدی قزلی از این سمت، کنار خواهد رفت.

,

منبع: فارس

]
پس از نمایشگاه کتاب تهران در اردیبهشت ماه امسال، اخباری مبنی بر ایجاد تغییرات در موسسات زیرمجموعه وزارت ارشاد شنیده می‌شد که در حال حاضر احتمال این تغییرات قوت گرفته است.