کتابخانه عمومی غیردولتی فرهنگ در بالاجاده گشایش خواهد یافت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ سالهاست که فرهنگ دوستی از فرهنگدوستان بالاجاده با ابتکار و خلاقیت فرهنگی اقدام به جمع آوری کتب ، نشریات ، مقالات ، یادداشتها و دست نوشته ها ، مجلات و ویژه نامه های از اثرات فرهنگی و علمی بالاجاده ایها اهتمام و همت عالی دارد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رادکانا,

و شاید به عبارت درست ، منابع و مخازن مهمی از آثار مکتوب را بوجود آورده است که حاصل ذوق و هنر فرهنگی ایشان است .

,

عمو کتابچی محله مان “استاد حاج محمد رایجی” از فرهنگدوستان و محققین روستای بالاجاده ، سالهاست که رنج فرهنگی را برخود میکشد تا یک حرکتی فرهنگی متناسب با تاریخ و قدمت فرهنگی روستا را پیش ببرد .

,

رایجی مجموعه کتابهای شخصی خود را در ملک پدری در قالب کتابخانه ای بزرگ و پر محتوا از کتب ارزشمند دینی ، علمی ، اعتقادی ، فرهنگی ، ادبیات و تاریخ و برجسته تر از ان ” آثار مکتوب بالاجاده ایها ” را تدارک دیده است .

,

با توجه به نیاز فرهنگی روستا ، اقدامی ارزشمند فرهنگی نموده است و درصدد اقدام برای استفاده عموم علاقمندان فرهنگ و کتاب روستا میباشد و در نظر دارد تا با مستقل کردن این مکان شخصی (پدری ) نذر فرهنگی نماید و بهره و خدمت فرهنگی ارائه نماید و صدقات جاریه علمی و فرهنگی خود و پیشینیان خود داشته باشد .

,

در دنیا و روزگاری که هیاهوی اقتصادی و مالی از مهمترین برنامه های مردم جامعه است ، اقدامی اینچنین تام و خاص فرهنگی که هیچ اورده ای مالی جز لذت خدمت به جامعه ندارد شایسته بهترین سپاسها و تقدیر ها و قدردانیها از سوی متولیان دستگاههای فرهنگی و مسئولان روستا و منطقه است و تابلوی برجسته یک جهاد فرهنگی است .

,

ضمن ارج نهادن به این اقدام ارزشمند استاد حاج محمد رایجی و تجلیل و تکریم از تلاشهای فرهنگی ایشان ،

,

انتظار آن است تا فرهنگدوستان ، مسئولان روستا و شهرستان در اجرای این پروژه مهم فرهنگی روستا نیز همکاری ، مشارکت و همکاری با این برادر عزیز داشته باشند .

,

گفتنی است نمونه خدمات فرهنگی استاد رایجی ” برپایی نمایشگاه کتاب و آثار علمی و فرهنگی و هنری بالاجاده ایها ” در حاشیه دومین همایش ستاد رشد و توسعه بالاجاده در حسینیه اعظم بوده است .

,

بر اساس این گزارش در آینده نزدیک کتابخانه فرهنگ در روستای بالاجاده مورد استفاده عموم علاقمندان قرار خواهد گرفت .

,

 

,

انتهای پیام/

]
در آینده نزدیک کتابخانه فرهنگ در روستای بالاجاده مورد استفاده عموم علاقمندان قرار خواهد گرفت .