بررسی وضعیت کولبران درنشست کمیسیون اجتماعی مجلس
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از نشست این کمیسیون برای ساماندهی وضعیت کولبران در هفته آینده خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رسول خضری عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین اخبار از «طرح ساماندهی کولبران»، گفت: چندی پیش طرح ساماندهی کولبران با امضای بیش از ۲۰۰ تن از نمایندگان مجلس تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس شد. پیگیری‌ها برای به نتیجه رسیدن آن ادامه دارد.

,

وی افزود: در مهم‌ترین بخش «طرح ساماندهی کولبران» رسیدگی به وضعیت بیمه‌ای و تأمین آتیه آن‌ها مطرح شده است. به‌طور جدی از دولت می‌خواهیم اقدامات لازم در این زمینه را انجام دهد.

,

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه دولت می‌تواند برای ساماندهی فعالیت کولبران، تخفیف گمرکی قابل توجهی در جهت ورود کالا‌ها مدنظر قرار دهد، اظهار داشت: دولت بار‌ها وعده داده که به وضعیت کولبران رسیدگی می‌کند، اما این قشر هنوز با مشکلات جدی روبه‌رو است که باید به آن‌ها توجه شود.

,

نماینده مردم پیرانشهر در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: قرار است هفته آینده نشستی با برخی از معاونان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بررسی ساماندهی وضعیت کولبران در کمیسیون اجتماعی مجلس داشته باشیم.

,

 

,

منبع: تسنیم

,

 

,

انتهای پیام/

]
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از نشست این کمیسیون برای ساماندهی وضعیت کولبران در هفته آینده خبر داد.