مدیران اسدآباد پرونده های راکد متقاضی مشاغل خانگی را به جریان بیندازند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، کریم حمیدوند در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اسدآباد با اشاره به ابلاغ سهمیه تسهیلات 26 میلیارد تومانی در زمینه مشاغل خانگی به استان همدان، اظهار کرد: مدیران شهرستان با توجه به وجود پرونده های راکد و استقبال مردم از این طرح‌ها باید سهمیه بیشتری را برای شهرستان درخواست کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع، ,

 

,

وی گفت: البته برای ایجاد مشاغل خانگی باید تسهیلات را به افرادی که اهلیت دارند و جویای ایجاد اشتغال پایدار هستند، پرداخت شود.

,

 

,

فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به تسهیلات اشتغال روستایی و عدم جذب همه سهمیه شهرستان، گفت: انتظار می‌رود که مدیران طرح های روستایی را هرچه وزدتر معرفی و در جذب این اعتبارات کوشا باشند.

,

 

,

وی گفت: امروز شرایط اقتصادی جامعه زیاد مطلوب نیست و می‌طلبد که بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات سختگیری های بی مورد را کنار بگذرارند و مردم را در این زمینه کمک کنند.

,

 

,

حمیدوند با اشاره به گلایه بانک‌ها از ارسال تذکر کتبی به استان، گفت: البته که باید مردم را با پرداخت به موقع تسهیلات راضی نگه داشت تا مورد تشویق هم قرار بگیرند.

,

 

,

وی تأکید کرد: مدیران شهرستانی پرونده های اشتغال سال های گذشته که راکد مانده را علم کنند و در جریان بیندازند.

,

 

,

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اسدآباد هم کل طرح های مصوب را 70 طرح با اعتبار 30 میلیارد تومان خواند و گفت: از این میزان 10 طرح با اعتبار 3 میلیارد و 659 میلیون تومان پرداخت شده است.

,

 

,

شرکایی تأکید کرد: طرح های که به نتیجه رسیده و البته تسهیلات پرداخت شده باید در سامانه رصد به ثبت برسد تا مغایرتی با دیگر آمارها نداشته باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
فرماندار شهرستان اسدآباد با تأکید بر درخواست سهمیه بیشتر مشاغل خانگی از استان، گفت: مدیران اسدآباد پرونده های راکد متقاضی مشاغل خانگی را به جریان بیندازند