توزیع کارت بلیت خبرنگاری از سر گرفته شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران از سرگیری توزیع کارت بلیت خبرنگاری در دو ایستگاه جانبازان (گلبرگ) و صادقیه و از طریق اداره پست خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فرنوش نوبخت با اشاره به اینکه توزیع کارت بلیت‌های رایگان خبرنگاری از طریق شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه انجام می‌شود، اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته دو ایستگاه جانبازان (گلبرگ) و صادقیه برای توزیع کارت بلیت در نظر گرفته شده است.

,

وی تصریح کرد: روند توزیع کارت بلیت خبرنگاری همچنان از طریق شرکت بهره‌برداری مترو تهران در حال انجام است و خبرنگاران می‌توانند با مراجعه به دو ایستگاه اشاره شده کارت خود را دریافت کنند.

,

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران ادامه داد: کارت بلیت خبرنگارانی هم که تمایل به مراجعه حضوری در دو ایستگاه ذکر شده را نداشتند، از طریق شرکت پست به آدرسی که از طریق آن‌ها اعلام شده ارسال می‌شود.

,

نوبخت با بیان اینکه توزیع کارت بلیت خبرنگاری بدون وققه ادامه خواهد داشت، گفت: در صورتی که دو ایستگاه اشاره شده بازهم در خصوص توزیع کارت بلیت کوتاهی کنند با آن‌ها برخورد می‌شود.

,

وی افزود: بنا داریم بعد از صدور کامل کارت بلیت‌ها یکبار آن‌ها را ارتقا دهیم تا دیگر نیاز نباشد خبرنگاران در چند نوبت برای شارژ کارت بلیت خود مراجعه کنند.

,

منبع: تسنیم

]
مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران از سرگیری توزیع کارت بلیت خبرنگاری در دو ایستگاه جانبازان (گلبرگ) و صادقیه و از طریق اداره پست خبر داد.