کارگاه خیاطی با ایجاد ۵۰ اشتغال برای زنان سرپرست خانوار در بروجرد افتتاح شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از سفیر افلاک سرهنگ مجید سوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در این مراسم گفت: برای افتتاح این کارگاه ۳۰۰میلیون تومان هزینه شده که با راه اندازی این کارگاه برای ۵۰نفر از زنان سرپرست خانوار شغل ایجاد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک ,

 

,

وی اضافه کرد: یکی از برنامه های سپاه که به همت بسیج سازندگی انجام می شود اعطای تسهیلات در راستای ایجاد شغل است که سال گذشته ۱۱۵شغل ایجاد شد و امسال برنامه ریزی شده تا ۳۰۰ شغل ایجاد شود.

,

 

,

سوری با اشاره به مناطق آسیب پذیر افزود: در شهرستان بروجرد ۱۱محله آسیب پذیر وجرد دارد که حدود ۱۰۰هزار نفر در این محله ها زندگی می کنند و مهمترین آسیب در این مناطق اعتیاد و طلاق است.

,


به گفته وی تا کنون دراین محله ها ۷۰ منزل مسکونی ساخته شده و با همکاری و تلاش سایر مدیران در بخش های مختلف می توان مشکلات را در این مناطق کاهش داد.

,
,

 

,

در ادامه "عباس گودرزی" نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود: مسئولان باید در بین مردم باشند تا بتوانند مشکلات را از نزدیک شناسایی و برای رفع انها اقدام نمایند.

,

 

,

وی اضافه کرد: باید با روحیه جهادی برای رفع موانع و مشکلات گام برداریم و تا حد امکان مسیر را برای صدور مجوز کوتاه کنیم چرا که در شرایط فعلی باید با روحیه انقلابی کار کنیم.

,

 

,

در ادامه "عیسی منصوری" معاون وزیر، تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: براساس آخرین گزارش از سامانه کارا ۶۰۰۰میلیارد تومان منابع در اختیار داشتیم و تا کنون کمیته های فنی بیش از 10هزار میلیارد تومان طرح به بانکها معرفی کرده اند.

,

 

,

وی اضافه کرد: همچنین ۳۲۰۰میلیارد تومان بانکها انعقاد قرارداد انجام داده اند و در تلاش هستیم تا با رفع موانع و مشکلات بتوانیم روند اعطای تسهیلات را تسهیل کنیم تا متقاضیان سریعتر تسهیلات را دریافت و برای اشتغال و تولید اقدام نمایند.

]
کارگاه خیاطی با همت بسیج سازندگی و با ایجاد ۵۰شغل برای زنان سرپرست خانوار در بروجرد افتتاح شد.