تأخیر 12 ساعته پرواز حجاج ایرانی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرواز سوم زنجانی‌ها به مدینه منوره که قرار بود ساعت 20:20 روز گذشته انجام شود؛ به علت ناهماهنگی شرکت سعودی تأخیر 12 ساعته داشته و به همین دلیل مسافران به محل‌های اسکان در داخل شهر انتقال یافتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مدیر فرودگاه زنجان در همین‌باره به خبرنگار فارس گفت: به علت عدم هماهنگی مناسب و ضعف مدیریت شرکت سعودی و اینکه خلبان دستور گرفته است که شب نمی‌تواند از زنجان پرواز کند؛ این اتفاق رخ داده است.

,

محمد قاسمی با اشاره به اینکه قبل از پرواز آمادگی در فرودگاه وجود داشت؛ افزود: ولی خلبان اعلام کرد که من از زنجان آشنایی لازم را ندارم و نمی‌توانم پرواز کنم.

,

وی با اشاره به اینکه از طریق سازمان حج و زیارت و سازمان هواپیمایی پیگیر این موضع هستیم؛ افزود: متاسفانه شرکت انتخاب شده سعودی بسیار ضعیف است.

,

مدیر فرودگاه زنجان با اشاره به اینکه از طریق قراردادی که بین سازمان حج و زیارت شرکت سعودی است؛ خسارت از هزینه‌هایی که قرار است؛ پرداخت شود کم خواهد شد؛ افزود: خود حج و زیارت و مدیران کاروان‌ها باید این موضوع را پیگیری کنند.

,

قاسمی با اشاره به اینکه پرواز چهارم نیز دقایقی دیگر انجام خواهد شد؛ تصریح کرد: با توجه به اینکه فرودگاه ظرفیت انجام دو پرواز همزمان را ندارد؛ از همین رو با تغییر برنامه پروازی، پرواز ساعت 10:15 انجام خواهد شد.

,

لازم به ذکر است، دیروز نیز نخستین پرواز حجاج زنجانی با 9 ساعت تأخیر به سوی سرزمین وحی پرواز کرد.

,

منبع: فارس

]
مدیر فرودگاه زنجان با بیان اینکه پروازسوم حجاج زنجانی با 12 ساعت تأخیر به سوی عربستان پرواز کرد، گفت: شرکت سعودی باید برای تأخیرهای به وجود آمده خسارت بپردازد.