قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان میدان دادن به جوانان است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر رنجبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار نافع، با اشاره به تصویب طرح اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: این قانون برای بازنشستگانی است که به عنوان مقامات در سطح سفرا، معاون وزرا، استانداران قرار دارند و با این قانون دیگر نمی‌توانند در پست‌های مدیریتی قرار بگیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

وی گفت: دولت دو ماه فرصت دارد که نسبت به اجرای قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان اقدام کند و افرادی جوان کارآمد و پرتلاش را جایگزین مقاماتی که در این پستها هستند، کند.

,

 

,

دبیر هیأت رئیسه مجلس گفت: این قانون مشمول حال  بازنشستگان بندهای الف، ب و ج ماده ۷۱ قانون مدیریت خدمات کشوری که شامل روسای سه قوه،‌ معاون اول رییس جمهور،‌ نواب رییس مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای نگهبان، وزرا، نمایندگان و معاونان رییس جمهور هستند، نمی‌شود.

,

 

,

وی گفت: این قانون مشمول حال مدیران دستگاه‌های اجرایی نمی‌شود و آن قانون خودش را دارد که برای افراد لیسانس 30 سال، فوق لیسانس 35 سال، ایثارگران 35 سال، رؤسای دانشگاه‌ها نیز قانون خود را دارد.

,

 

,

رنجبرزاده تأکید کرد: قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در پست‌های مدیریتی تنها برای شهرداری‌های کلان شهر مانند تهران، مشهد، شیراز و .. است.

,

 

,

وی اذعان داشت: این مصوبه مجلس در راستای جوانگرایی است و میدان دادن به جوانان است؛ قطعا" فرد جوان در مسئولیتی قرار گیرد، پویایی و نشاط و سرزندگی را با خود دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
دبیر هیأت رئیسه مجلس با تأکید بر اینکه قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در پست‌های مدیریتی تنها برای شهرداری‌های کلان شهر مانند تهران، مشهد، شیراز و .. است، گفت: با این قانون به جوانان میدان می دهیم که کارآمدی خود را نشان دهند.