نظارت بر فعالیت معادن در شهرستان‌ها بسیار ضعیف است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خلیل آقاجانلو در گفت و گو با خبرنگار موج رسا;  با بیان اینکه نظارت بر معادن در شهرستان‌ها بسیار ضعیف است، اظهار کرد: مسئولین ادارات منابع طبیعی در شهرستان‌ها در راستای عمل به وظیفه سازمانی باید به این مهم توجه جدی داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید بر لزوم بهره مندی از ظرفیت‌های فرماندرای‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها و دستگاه‌های تاثیرگذار مناطق استان زنجان جهت پیشبرد اهداف حراستی و حفاظتی از منابع طبیعی بیان کرد: برای موفقیت در اجرای پروژه‌ها ضروری است تا موضوع آموزش و ترویج مردم محلی مورد توجه قرار گیرد.

,

مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان با بیان اینکه اعتبارات فنی تصویب شده به بخش منابع طبیعی نسبت به سال‌های قبل بی‌سابقه بوده است، خاطر نشان کرد: مسئولین بخش‌ها و واحدهای اداره کل منابع طبیعی باید در استفاده از منابع مالی و انسانی کاملا هوشمندانه و با دقت رفتار کنند.

,

وی با بیان اینکه میزان اعتبارات استفاده شده از صندوق توسعه ملی و مزایای این صندوق در راستای شفاف رسانی به عموم مردم در مناطق اطلاع‌رسانی شود، با توجه به وضعیت منابع انرژی نیز گفت: صرفه جویی از منابع از جمله آب، برق و غیره با توجه به وضعیت نامعلوم اعتباراتی که در آینده تخصیص می یابند باید مورد توجه مسئولین در شهرستان‌ها باشد.

,

آقاجانلو به مسئولین شهرستانی دستور داد تا مسائل مربوط به تمدید پروانه چرا را در روستاهای هدف مورد بررسی و پیگیری قرار دهند.

,

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با بیان اینکه نظارت بر معادن در شهرستان ها بسیار ضعیف است، بیان کرد: مسئولین ادارات منابع طبیعی در شهرستان‌ها در راستای عمل به وظیفه سازمانی باید به این مهم توجه جدی داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان با اشاره به افزایش نظارت بر فعالیت معادن در استان زنجان گفت: نظارت بر فعالیت معادن در شهرستان‌ها بسیار ضعیف است.