نجات دختر غرقی ۱۷ ساله در سواحل دلوار توسط امدادگران هلال احمر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین درویشی  در گفت‌وگو با خبرنگار سپاس با بیان اینکه هرساله با گرم شدن هوا و افزایش مسافرت‌ها در این مناطق خبرهایی حاکی از غرق شدن تعدادی از هموطنانمان که با وضعیت دریا و فن شنا آشنایی چندانی ندارند، می‌شنویم گفت: عصر یکشنبه (۱۴ مرداد)، نجاتگران این پایگاه در حال گشت دریایی بودند که متوجه شدند خانمی ۱۷ ساله در حال غرق شدن است که بلافاصله با انجام عملیات نجات و احیا قلبی-ریو، او را از مرگ حتمی نجات دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی گفت: امدادگران این بخش در سه بخش کوهستان، جاده و ساحل امدادگران هلال احمر مجهز هستند و عملیات های مختلفی انجام می دهند.

,

این مسئول بیان کرد: سواحل دلوار تنگستان همواره شاهد گردشگران دریایی است که برای جلوگیری از حوادث، امدادگران دریایی هلال احمر در این منطقه استقرار دارند.

,

, ,

وی گفت: امدادگران هلال احمر در پایگاه امداد ساحلی دلوار تنگستان در حال گشت دریایی  بر روی دختر 17 ساله‌ای که در حال غرق شدن بود بلافاصله عملیات امداد و نجات دریایی انجام دادند.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با بیان اینکه این دختر پس از رهایی از غرق شدن امدادرسانی برای احیاء شد افزود: امدادگران پس انتقال این غرقی به ساحل  با انجام عملیات نجات و احیا قلبی ریوی غریق را از مرگ حتمی نجات دادند.

,

این مسئول تصریح کرد: این سومین عملیات نجات غریق در دو هفته گذشته است که نجاتگران پایگاه امداد ساحلی دلوار انجام داده‌اند.

,

درویشی بیان کرد: نجاتگران پس از اطمینان از زنده بودن غریق، به منظور انتقال به مراکز درمانی به اورژانس 115  تنگستان تحویل دادند.

,

درویشی از علاقه‌مندان به شنا در دریا خواست با احتیاط کامل و با تسلط بر فنون اولیه، وارد دریا شوند.

,

انتهای پیام/

]
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: امدادگران دریایی هلال احمر دختر 17 ساله‌ای که در سواحل دلوار تقریباً غرق شده بود را از آب بیرون کشیدند و پس از ۲۰ دقیقه عملیات احیا، زندگی را دوباره به او برگرداندند