وقتی شهرداری سنندج تمام توجه حداقلی خود را معطوف مناطق بالاشهر می کند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، به گفته مسؤولان شهرداری سنندج در چند نقطه از سطح بهاران پارک درون محله ای  در حال احداث می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

مدیر شهرداری ناحیه بهاران اظهار داشت: احداث فضاهای سبز و پارکهای درون محله ای یکی از از ضروریات جامعه شهری و زندگی شهروندی است.

,

 

,

عابدین لطفی گفت: احداث پارکهای درون در راستای ارتقاء شراط زیست محیطی و مهیا نمودن فضایی مناسب برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت شهروندان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

,

 

,

وی از آغاز عملیات احداث 8هزار و 500  مترمربع پارک درون محله ای در سطح محلات ناحیه بهاران خبر داد و اذعان کرد: افزایش سرانه فضای سبز، ارتقاء زیبایی نما و منظر شهری، افزایش روحیه نشاط و شادابی شهروندان و کاهش آلودگی های زیست محیطی از مهمترین اهداف احداث فضاهای سبز در سطح محلات است.

,

 

,

لطفی افزود: احداث پارک درون محله ای در بلوار 22 بهمن روبروی مسجد سراج به متراژ 4500 مترمربع و همچنین  اجرای 3000 مترمربع سنگ فرش از جمله اقدامات این شهرداری در راستای توسعه سرانه فضای سبز است.

,

 

,

وی همچنین اعلام کرد: احداث 1600 مترمربع فضای سبز در شهرک کوثر در گریزه  و 1300 مترمربع درمحله بادینان 19/2 بهاران هم در حال اجرا است.

,

 

,

لطفی گفت:  1100 مترمربع  فضای سبز  هم در بلوار نظام مهندسی توسط واحد فضای سبز با مشارکت جمعی از شهروندان در حال احداث است.

,

 

,

مدیر شهرداری ناحیه بهاران  ابراز امیدواری کرد: با توسعه سرانه فضای سبز در سطح ناحیه بهاران همکاری و  همچنین مشارکت شهروندان در حفظ و حراست از امکانات و تجهیزات پارکها بتوانیم در راستای ارتقاء سیما و منظر سطح ناحیه گام های اساسی برداریم.

,

 

,

گفتنی است که مناطق پایین شهر و حاشیه نشین شهر سنندج از حداقل شاخص های برخورداری از فضای سبز محروم هستند و این عین پایمال کردن و نادیده گرفتن حقوق شهروند‌ی توسط مسؤولان شهرداری سنندج است و حتی به انتقادهایی که در این رابطه از طریق رسانه‌ها منعکس می‌شود کمترین توجهی هم ندارند.

,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
مدیر شهرداری ناحیه بهاران از آغاز عملیات 8هزار و 500 مترمربع فضای سبزدر سطح این ناحیه خبر داد و هرچند این حداقل کاری است که شهرداری می‌تواند انجام دهد اما در مقابل، مناطق پایین شهر و حاشیه نشین از حداقل شاخص‌ها‌ی برخورداری از فضای سبز هم محروم هستند.