واقعه تاریخی غدیر خم در ریگان بازسازی می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان،ظهر روزگذشته جلسه هماهنگی اجرای برنامه بازسازی واقعه غدیر در شهرستان ریگان با حضور مسئولین در محل فرمانداری برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

مصطفی دهقانیان در این جلسه اظهار داشت:غدیر ضامن وحدت انقلاب اسلامی بوده و بازسازی این واقعه تاریخی سبب تجلی نقش وحدت و همبستگی میان مردم مسلمان جهان می شود.

,

وی بیان داشت:واقعه غدیر، پایه گذاری قاعده حکومت در جامعه اسلامی است و نشان می دهد اسلام به غیر از ضابطه امامت و ولایت، مدلهای حکومتهای سلطنتی، شخصی، زر و زور، زیاده خواه، متکبر، پیرو شهوات و اشرافی را قبول ندارد.

,

دهقانیان افزود:بازسازی واقعه تاریخی غدیر خم برای سومین سال متوالی با حضور ۱۰۰ هنرمند بسیجی ،عوامل و با صحنه آرایی، دکور سازی و فضاسازی برکه غدیر و نخلستان های اطراف آن روز پنجشنبه ۸ شهریور ماه سال جاری مصادف با عید سعید غدیر خم در بخش گنبکی برگزار خواهد شد.

,

فرمانده سپاه ریگان بر ضرورت همکاری کلیه ادارات و دستگاه های شهرستان به منظور برگزاری باشکوه بازسازی واقعه غدیر در شهرستان تاکید کرد و بیان داشت: همه نهاد ها با تمام توان به منظور هر چه با شکوه تر برگزار شدن این مراسم تلاش کنند.

,

انتهای پیام/م

]
فرمانده سپاه شهرستان ریگان از بازسازی واقعه تاریخی غدیر برای سومین سال در این شهرستان خبر داد.