شفاف سازی، سیاه نمایی های دشمن وظیفه خبرنگاران است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حسین ابراهیمی فرماندار بجستان پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان بجستان وظیفه خطیر و تاثیر گذار این قشر جامعه پرداخت و اظهار کرد:  بیان درد و مشکلات مردم و همچنین پرداختن  به اقدامات و دستاوردهای نظام و دولت از رسالت خبرنگارن است و قطعا اگر به این مشکلات از روی صداقت و خیراندیشی پرداخته شود منشا خیر و برکت خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی ادامه داد:  تعامل بین مردم و مسئولان میتواند مسیر را برای اعتلای شهرستان هموار کند و این تعامل به دست خبرنگاران محقق میشود که الحمدالله در این شهرستان به خوبی برقرار بوده و امید میرود با حضور و فعالیت خبرنگاران تقویت شود.

,

ابراهیمی خبرنگاران را چشم بینای، گوش شنوا و زبان گویای جامعه  دانست و اذعان کرد: امروز دیگر ما درگیر جنگ سخت و نظامی نیستیم ما در جبهه ای به نام جنگ نرم درگیریم که افسران این جنگ شما خبرنگاران هستید و میتوانید به گونه ای عمل کنید که سیاه نمایی دشمن در این حوزه از بین رود و شما با شفاف سازی افکار عمومی را با حقایق و واقعیت ها روبرو کنید.

,

فرماندار بجستان به جنگ روانی دشمن در بعد برجام پرداخت و تصریح کرد:  دشمنان به دنبال این است مردم را در مقابل نظام قرار دهد و بستر حملات دشمن در این حوزه، رسانه و فضای مجازی است و حضور به موقع شما میتواند کلیه این حملات را همچون قبلا خنثی کند، ما مشکلات اقتصادی داریم و چنان نیست که بگوییم نداریم ولی این مشکلات هم برای ما تازگی ندارد و همیشه در تاریخ با آن روبرو بودیم حال در برهه از زمان کم و بعضا بیشتر شده است.

,

ابراهیمی در ادامه این نشست که مقارن شده بود با معرفی بخشدار مرکزی بجستان خاطر نشان کرد:  بصیرت مردم نجات بخش ما را در برهه های سخت بعد از انقلاب بود، و مسئولان باید قدر این مردم و انقلاب را بدانند و از تمام تلاش خود برای تحقق مطالبات بحق مردم کوتاهی نکنند. اگر مسئولی یک قدم به سمت مردم بردارد مردم ده قدم بسمتش برخواهند داشت.

,

انتهای پیام/

]
فرماندار بجستان با بیان اینکه دشمن در حال ایجاد ناامیدی در جامعه است گفت: شفاف سازی، سیاه نمایی های دشمن وظیفه خبرنگاران است.