گرانفروشی ممنوع؛ برخورد جدی با متحکران در خلیل آباد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، حمید سلطانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان خلیل آباد اظهار داشت: امروزه مردم در وضعیت اقتصادی مناسبی نیستند و فضای فعلی فرصت مناسبی برای سود جویان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه در راستای صیانت از حقوق عامه و ناکام گذاشتن سود جویان در این ایام اقداماتی در دستور کار دادستانی خلیل آباد قرار گرفت، خاطرنشان کرد: به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خلیل آباد دستوری صادر شد تا با ادارات مربوطه نسبت به بازدید روزانه از واحد های صنفی اقدام کنند.

,

دادستان خلیل آباد با تاکید بر اینکه پلیس اطلاعات باید طبق قانون و مقررات با تخلفات احتمالی گران فروشی و احتکار در شهرستان برخورد کند، تصریح کرد: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری اداره صنعت و معدن از واحد های صنفی و انبارهای نگهداری کالا در شهرستان خلیل آباد به مدت یکماه بازدید روزانه خواهند داشت.

,

وی ضمن تذکر جدی به آن دسته از متخلفان که اقدام به سودجویی در این اوضاع اقتصادی م کنند، اذعان کرد: در شرایط فعلی جامعه، پدیده هایی نظیر احتکار و گران فروشی علاوه بر وضعیت مالی افراد، امنیت روانی آنها را به مخاطره می اندازد و دادستانی با جدیت با متخلفان برخورد می کند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
دادستان خلیل آباد ضمن دستور به پلیس اطلاعات شهرستان در جهت برخورد با متحکران و گران فروشان، گفت: پدیده هایی نظیر احتکار و گران فروشی علاوه بر وضعیت مالی افراد، امنیت روانی آنها را به مخاطره می اندازد و دادستانی به جد با متخلفان برخورد می کند.