هیچ اعتمادی در مذاکره دوباره به آمریکا نیست
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به عقب‌نشینی‌های مواضع رئیس جمهور آمریکا در روز‌های اخیر، گفت: ترامپ فکر می‌کرد که اگر از برجام خارج شود و از سایر کشور‌ها دعوت کند که برای تحریم ایران به آمریکا بپیوندند همه کشور‌ها به دستور وی پاسخ مثبت می‌دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: ترامپ گمان می‌کرد، می‌تواند مانند قبل از برجام همه کشور‌ها را علیه جمهوری اسلامی ایران بسیج کند، اما چنین اتفاقی نیفتاد یعنی نه تنها کشور‌هایی مثل چین و روسیه نپذیرفتند که به تحریم‌های آمریکا علیه ایران بپیوندند، حتی شرکای اروپایی ترامپ هم حاضر نشدند به تحریم‌ها ملحق شوند.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: برای آمریکایی‌ها خیلی سخت است که کشور‌هایی همانند ترکیه، پاکستان، هندوستان اعلام کنند که از این تحریم‌ها حمایت نمی‌کنند، بنابراین آمریکایی‌ها دچار انزوا شدند و ترامپ هم درباره این موضوع به شدت عصبانی است که نتوانسته کشور‌ها را با خودش همراهی کند به همین دلیل است که اظهارات ضد و نقیضی در صحبت‌های رئیس جمهور آمریکا وجود دارد.

,

نماینده مردم ورامین بیان کرد: اگر آمریکایی‌ها عذرخواهی کرده و رفتارشان را عوض کنند و به برجام که قبلا نهایی شده بود، پایبند شوند، اگر به این قرارداد برنگردند هیچ اعتمادی در مذاکره دوباره به آمریکا نیست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
عضو کمیسیون امنیت ملی معتقد است که هیچ اعتمادی در مذاکره دوباره ایران با آمریکا وجود ندارد.