مسابقات فرهنگی و امدادی رفاقت مهر هلال احمر زنجان برگزار می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از موج رسا،فاطمه جمشیدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیست و نهمین دوره مسابقات فرهنگی و امدادی رفاقت مهر طبق برنامه زمانبندی در سراسر استان با حضور بیش از 500 نفر از اعضا برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه این مسابقات از نیمه دوم مرداد ماه تا 30 مرداد ماه برگزار می‌شود، ادامه داد: این مسابقات با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت، پرورش روحیه مشارکت‌جویی و مسئولیت‌پذیری بین اعضا، ایجاد رقابت سالم در کسب مهارت‌های امدادی و کمک به رشد توانمندسازی علمی اعضا بین اعضای کانون‌های جوانان، دانشجویی، روستایی و طلاب برگزار می‌شود.

,

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه این مسابقات شامل رشته‌های حمل مصدوم، اسکان اضطراری، احیای قلبی، بانداژ، آتل‌بندی و زبان انگلیسی است، تصریح کرد: پس از برگزاری مسابقات در سطح شهرستانی، مسابقات استانی نیز در 12 و13 شهریور ماه برگزار خواهد شد و تیم برتر به مسابقات کشوری راه پیدا می کند .

,

جمشیدی یاد آور شد: مسابقات در رده سنی 18 الی 29 سال برگزار شده و اعضای کانون‌ها تنها مجاز به شرکت در یک رشته هستند.

,

گفتنی است،این مسابقات در شهرهای زنجان، ابهر،خرم دره، خدابنده، طارم، ماهنشان و ایجرود برگزار می شود.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان از برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات رفاقت مهر در سطح استان زنجان از سوی جمعیت هلال احمر خبر داد.