آینده بردسکن، یک منطقه زیبا در دل کویر خواهد بود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسین مدیح، در گفت وگو با خبرنگار یار خراسانی، اظهار داشت: مسیر پیاده رو جنوب شهر که در دو طرف بلوار شاهد در دست انجام است 2 کیلومتر طول دارد و تاکنون بیش از 9 میلیارد ریال هزینه شده است و بزودی به بهره برداری می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی توجه به زیرساخت ها در حوزه شهرداری را یکی از مأموریت های مهم شورای شهر و شهرداری بردسکن دانست و خاطرنشان کرد: پیست دوچرخه سواری، محل تردد افراد نابینا و نیز محل پیاده روی خانواده ها از برنامه های مسیر جاده سلامت در جنوب شهر بردسکن است.

,

شهردار بردسکن با بیان اینکه ساخت پارک مشاهیر در قسمت 13 آبان بردسکن از جمله طرح های شهرداری است که بزودی کار طراحی و جانمایی پارک در این منطقه آغاز می‌شود، تصریح کرد: حضور شهردار و اعضای شورا در سطح محلات، مساجد و تکایا یکی از برنامه های شورا و شهرداری است که به‌صورت چهره به چهره با همشهریان در مناطق مختلف شهر در حال اجرا است.

,

وی تکمیل کارخانه آسفالت شهرداری را مورد اشاره قرار داد و اذعان کرد: کارخانه آسفالت بردسکن بدون هیچ آلودگی محیطی با تولید آسفالت با کیفیت فعالیت می کند که بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تمامی خیابان ها، میلان های فرعی و اصلی در منطقه اندیشه، امام علی، قدس و عصمت آباد آسفالت می شود.

,

مدیح با بیان اینکه شهرداری برای عمران و آبادانی شهر بردسکن برنامه دارد و آینده این شهر یک منطقه زیبا در دل کویر خواهد بود، عنوان کرد: انتظار ما از همشهریان ارائه نظر و پیشنهاد و نیز همکاری در پرداخت به موقع عوارضات به شهرداری است.

,

شهردار بردسکن در پایان از تکمیل کشتارگاه دام بردسکن و رفع معایب آن خبر داد.

,

انتهای پیام/

]
شهردار بردسکن توجه به زیرساخت ها در حوزه شهرداری را یکی از مأموریت های مهم شورای شهر و شهرداری بردسکن دانست و گفت: شهرداری برای عمران و آبادانی شهر بردسکن برنامه دارد و آینده این شهر یک منطقه زیبا در دل کویر خواهد بود.