انتخابات شورای شهر کلاله به رای یک عضو بستگی داشت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، وجود برخی احتمالات و عدم آگاهی اعضای شورای شهر کلاله از تصمیم نهایی یکدیگر، انتخاب هیات رئیسه این شورا را با تاخیر مواجه کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلاله, خبر,

مسلما هر یک از اعضای شورا نمی توانند منکر اینکه هر یک خواستار جایگاه ریاست بودند، شوند چرا که هر یک از آنها قابلیت هایی دارند که خود را لایق این جایگاه می دانند.
برخی پیش بینی ها بر این اساس که احتمال کاندیداتوری امان نفس و الهی برای ریاست شورا است، انجام شد و مسلما دوئل سیاسی بین این دو عضو شورا با توجه به اینکه احتمال گرایش استوان به الهی و گرایش ارازی خواجه به امان نفس 
بود، بستگی به رای و تصمیم فریدون حالی پور داشت.
با توجه به اینکه حالی پور در زمان انتخابات بیشترین رای را کسب کرده بود، می توانست یکی از مدعیان بدست آوردن جایگاه ریاست شورا باشد و این موضوع نیز از جمله ابهامات موجود در این انتخابات بود.
اما گویا تصمیم نهایی حالی پور در گذشت از جایگاه ریاست شورا و احتمال گرایش وی به حاجی محمد الهی، دو عضو دیگر شورای را وادار به تسلیم و عدم کاندیداتوری کرد و نتیجه آن این شد که الهی با اکثریت آرا به عنوان رئیس شورای شهر کلاله انتخاب شد.
با درنظر گرفتن این احتمالات، جای این سوال که چه چیزی باعث گذشت حالی پور از این جایگاه شد، پیش خواهد آمد.
از سویی با نادیده گرفتن تمامی احتمالات فوق، می توان این تصمیم اعضای شورای شهر را بدون هیچ حاشیه و از روی اتحاد موجود دانست و بر اینکه این نتیجه می تواند بر تصمیمات آتی شورا( با توجه به اینکه رقابتی در بین اعضا نبود و به نوعی شاهد از خودگذشتگی دیگر اعضا در قابل الهی بودیم) تاثیر مثبت داشته باشد، تاکید می کنیم.

,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
احتمال کاندیدا شدن فریدون حالی پور برای ریاست شورای شهر کلاله و از طرفی کاندیداتوری الهی، انتخاب هیات رئیسه شورای شهر کلاله را در هاله ای از ابهام قرار داد.