بازتاب سخنان رهبر انقلاب در رسانه‌های عرب زبان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مهر؛ سخنان امروز رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با اقشار مختلف مردم از سوی رسانه‌های عرب زبان مورد پوشش قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شبکه المنار لبنان به بخش‌هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره آمریکا پرداخت و اینکه گفتگویی با آمریکا در کار نخواهد بود و آمریکا به وعده‌های عمل نمی‌کند.

,

شبکه المیادین لبنان نیز حرف‌های رهبر انقلاب اسلامی درباره آمریکا بیان کرد و اعلام کرد که رهبر ایران اعلام کرد که نه جنگ و نه گفتگویی در کار نیست.

,

شبکه السومریه نیوز عراق نیز نوشت: رهبر ایران سیاست‌های اجرایی اشتباه را عامل مشکلات اقتصادی ایران دانست نه تحریم‌های آمریکا. ایشان هرگونه مذاکرات مستقیم با آمریکا را ممنوع اعلام کرد.

,

پایگاه العهد لبنان نیز نوشت: آیت الله العظمی امام سید علی خامنه‌ای اعلام کرد: اگر عملکرد دستگاه‌های دولتی قوی باشد تحریم آمریکا تاثیرزیادی ندارد.

,

اسپوتنیک روسیه نیز آورده است: رهبر انقلاب ایران مشکلات اقتصادی که تهران با آن روبرو است را ناشی از سوء مدیریت دانست و اعلام کرد: تاثیر سوء مدیریت بر اقتصاد ما قوی‌تر از تحریم‌های آمریکاست. کارشناسان اقتصادی و بسیاری از مسئولان تاکید کردند که بحران اقتصادی علل داخلی دارد نه خارجی.

,

پایگاه سوئیس اینفو عربی نیز نوشت: رهبر ایران بیان کرد که مشکلات اقتصادی کشورش ناشی از سوء مدیریت داخلی است.

,

روزنامه سعودی الشرق الاوسط نیز آورده است: رهبر ایران سوء مدیریت اقتصادی پس از تحریم‌های شدید آمریکا ضد کشورش را مورد انتقاد قرار داد و اعلام کرد که مشکلات ایران داخلی است و به تحریم‌های خلاصه نمی‌شود. وی سوء مدیریت را برای اقتصاد ایران بسیار زیانبار‌تر از تحریم‌های آمریکایی دانست. رهبر ایران به مشکلاتی که ایرانی‌ها با آن دست به گریبان هستند و پایین آمدن ارزش ریال ایرانی نیز پرداخت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
سخنان امروز رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با اقشار مختلف مردم از سوی رسانه‌های عرب زبان مورد پوشش قرار گرفت.