افتتاح پل سیدی، در شهریورماه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عالم زاده شهردار کرمان در گفتگو با راه آرمان با اشاره به  پروژه‌های شهری و این‌که در این دوره مقرر شد به‌جای اجرای پروژه‌های جدید، پروژه‌های نیمه‌تمام تکمیل شوند، ابراز داشت: در دوره‌ی جدید تلاش کردیم تا تمام مشکلات پل شهید بهشتی (سیدی) حل شود و اکنون اجرای این پل مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی از نصب تیرباکس آخرین دهنه‌ی پل شهید بهشتی در هفته‌ی گذشته خبر داد و گفت: با تلاش معاونت حمل‌و‌نقل و امور زیربنایی و پیمان‌کار، پل شهید بهشتی در حال تکمیل است و در شهریورماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

,

شهردار کرمان  به پروژه‌های در دست اجرای قرارگاه خاتم در کرمان هم اشاره کرد و با بیان این‌که شهرداری کرمان بخشی از منابع مالی را در اختیار قرارگاه خاتم قرار داده است، اذعان داشت: طبق تعهد قرارگاه خاتم، زیرگذر میدان آزادی تا اواخر شهریورماه به شهرداری تحویل داده می‌شود.

,

عالم زاده افزود: پس از تحویل زیرگذر آزادی، بخشی از عملیات اجرایی پروژه را شهرداری کرمان باید انجام دهد که حدود یک‌ماه طول می‌کشد و پس از آن این پروژه نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

,

انتهای پیام/

]
شهردار کرمان با بیان اینکه پل شهید بهشتی (سیدی) مراحل پایانی خود را طی می کند، گفت: این پل در شهریور ماه افتتاح خواهد شد.