شکایت ایران از آمریکا به نفع کشورمان خواهد بود اگر دادگاه لاهه نگاه سیاسی نداشته باشد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن شمشادی خبرنگار صدا و سیما در گفتگو با خبرنگار راه آرمان در رابطه با شکایت ایران به دادگاه لاهه در خصوص توقیف دو میلیارد دلار بانک مرکزی اظهار داشت : بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و ساقط شدن طاغوت در ایران موارد متفاوتی بین ایران و آمریکا بوده است و به واسطه ظلم هایی که بر ملت ایران روا داشته اند دشمن ایران محسوب می شوند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

وی گفت : در ۳۸ سال گذشته موارد زیادی را حقوقدانان ما به دادگاه بین المللی لاهه مطرح کرده اند که بعضی موارد به نفع ما و برخی به نفع آمریکا به پایان رسیده اند و این شکایت آخرین پرونده است .

,

خبرنگار صدا و سیما خاطر نشان کرد : اگر دادگاه لاهه به این شکایت نگاه سیاسی نداشته باشد و نفوذهای آمریکا و لابی صهیونیست بر دادگاه حاکم نباشد بر اساس آن چه از مطالب حقوقدانان  شنیده ام فکر کنم این پرونده به نفع ما حکم بخورد .

,

شمشادی عنوان داشت : روند رسیدگی های بین المللی طولانی است و به این زودی ها انجام نخواهد شد ولی این هم پایان دشمنی های آمریکا با نظام جمهوری اسلامی نخواهد بود .

,

وی در پایان افزود :  امیدواریم حقوقدانان ما در دادگاه لاهه بتوانند حضوری قوی داشته باشند و حق مردم ایران را بگیرند .

,

انتهای پیام/

]
خبرنگار صدا و سیما گفت : اگر دادگاه لاهه به این شکایت نگاه سیاسی نداشته باشد و نفوذهای آمریکا و لابی صهیونیست بر دادگاه حاکم نباشد بر اساس آن چه از مطالب حقوقدانان شنیده ام فکر کنم این پرونده به نفع ما حکم بخورد