کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر کردلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق فرآوردهای نفتی ماموران پلیس آگاهی استان زنجان از حمل مقادیری سوخت قاچاق مطلع شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

کردلو افزود: در این راستا ماموران با ایجاد ایست و بازرسی خودرو حامل سوخت قاچاق را که یک دستگاه کامیون تانکر دار بود در اتوبان زنجان‌- قزوین شناسایی و با علائم هشدار دهنده آن را متوقف کردند.

,

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان بیان کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو 30 هزار و 500 لیتر نفت سفید قاچاق را کشف کردند‌.

,

وی ضمن تاکید بر عزم پلیس در برخورد با قاچاق کالا از هموطنان خواست در صورت اطلاع از فعالیت های قاچاقچیان مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند‌.

,

کشف کالای قاچاق میلیاردی در خدابنده

,

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف کالای قاچاق گمرکی یک میلیارد ریالی البسه و قمه در آن شهرستان خبر‌داد.

,

وی تصریح کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی عوامل پلیس اطلاعات شهرستان خدابنده، 2 دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

,

کردلو بیان کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی هزارو 419 تیغه قمه و هزار و 710 ثوب البسه خارجی قاچاق کشف شد؛ برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی کالاهای کشف شده بیش از یک میلیارد ریال برآورد شده است.

,

وی ابراز کرد: در این رابطه دو نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده قضایی، برای سیر مراحل به مراجع قضائی معرفی شدند.

,

انتهای پیام/

]
جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه کامیون تانکر دار خبر‌داد.