پسر ۱۱ ساله سیستم رأی گیری فلوریدا را در ۱۰ دقیقه هک کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛  یک هکاتون، تهدیدهای واقعی هکرها را علیه دموکراسی آمریکا نشان می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "تیتریک",
 
,
* هکاتون (Hackathon) رویدادی است که در آن برنامه‌نویسان رایانه و افراد دیگری که درگیر توسعه نرم‌افزار هستند، از جمله طراحان گرافیکی، طراحان واسط کاربری و مدیران پروژه گرد هم می‌آیند و در توسعه پروژه‌های نرم‌افزاری و گاهی سخت‌افزاری با یکدیگر همکاری می‌کنند. هکاتون‌ها معمولا بین یک روز تا یک هفته به طول می‌انجامند.
,
 
,
انتخابات میان دوره ای سال 2018 در آمریکا با نگرانی های حملات سازمان های اطلاعاتی روسیه با مهارت بالا در جهت تغییر نتایج نظرسنجی به سیستم های آسیب پذیر رأی گیری دولتی مواجه شده است.
,
 
,
اما در طول آخر هفته، شرکت کنندگان در کنفرانس هک ثابت کردند، کسانی که علاقمند به شکل دهی تاریخ دموکراسی آمریکا هستند، نیازی به پشتیبانی مستبدان دولت ندارند.
,
 
,
آنها حتی نیاز به داشتن سن بلوغ ندارند.
,
 
,
بر طبق گفته سازمان دهندگان 26 امین کنفرانس DEF CON، یک پسر 11 ساله تنها در عرض 10 دقیقه با هک کردن یک نسخه دقیق وب سایت انتخابات ایالتی فلوریدا، نتایج رأی گیری را جعل کرد.
,
 
,
یک مسابقه، 39 کودک بین سنین 6 تا 17 سال را در برابر یکدیگر به رقابت واداشت تا ببینند که چه کسی می تواند به سیستم انتخاباتی رقیب در شش ایالت در سراسر آمریکا دست یابد.
,
 
,
به گفته DEF CON، سی و پنج نفر از 39 کودک طی 30 دقیقه شمارش آراء، نام احزاب و نام کاندیداها را استخراج و آن را دستکاری کردند.
,
 
,
به نقل از vox،شرکت کنندگان DEF CON کشف کردند که سیستم های رأی گیری در گواهینامه های SSL منقضی شده و کلیدهای رمزگذاری که برای ایجاد روابط امن طراحی شده اند، آسیب پذیرترین بوده و به راحتی قابل هک هستند. DEF CON گفت که این موضوع، قابلیت انعطاف این سیستم ها را نشان داد.
, vox,
 
,
شرکت کنندگان همچنین آسیب پذیری بیشتری در سیستمی که شهروندان رأی خود به طور مستقیم در آن می اندازند، کشف کردند.
,
 
,
بچه ها توانستند در عرض 5 ثانیه، کارت های حافظه را از خط اتصال دستگاه رأی دولتی پاک و یا تمام ورقه آراء رأی دهندگان را جایگزین کنند یا سیستم را با رأی های جعلی پر کنند تا رأی واقعی رأی دهندگان بی فایده باشد.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
انتخابات میان دوره ای سال 2018 در آمریکا با نگرانی های حملات سازمان های اطلاعاتی روسیه با مهارت بالا در جهت تغییر نتایج نظرسنجی به سیستم های آسیب پذیر رأی گیری دولتی مواجه شده است.