اجرای طرح مناسب سازی در بافت‌های قدیمی روند کندی دارد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; مهرداد سلطانی امروز در جلسه مناسب سازی اماکن و معابر شهری با اشاره به حرکت‌های خوبی در حوزه مناسب سازی در زنجان انجام شده است اظهار کرد: بحث مناسب سازی در زنجان بعد از سال 91 مورد توجه ویژه قرار گرفت و سرعت روند اجرای پروژه‌های مناسب سازی در زنجان در مقایسه با قبل از سال 91 قابل مقایسه نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: طرح اصلاح پیاده‌ راه‌های شهری در زنجان متناسب با طرح مناسب سازی انجام می‌شود.

,

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه در بحث اجرای طرح‌های مناسب سازی برروی کیفیت بخشی باید بیشتر کار شود عنوان کرد: اجرای پروژه‌ها متناسب با طرح مناسب سازی باید بیشتر مورد توجه قرار گرفته و نظارت در این بخش باید افزایش یابد.

,

وی با بیان اینکه در بخش آموزش نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است بیان کرد: آموزش‌های لازم در اجرای طرح‌های مناسب سازی در زنجان اجرا می‌شود.

,

سلطانی با بیان اینکه دانش مناسب سازی در لایه‌های مدیریتی ایجاد شده است افزود: این دانش باید به لایه‌های پایین هم انتقال یابد و عوامل اجرایی طرح مناسب سازی نیز باید دانش مناسب سازی را داشته باشند.

,

وی اجرای طرح مناسب سازی در بافت‌های قدیمی با توجه به نیاز به هزینه‌های بالا روند کندی دارد بیان کرد: اجرای طرح مناسب سازی و نحوه اجرا آن از مسئولان دستگاه‌ها درخواست شود و اگر ساختمانی ظرفیت مناسب سازی ندارد چه راهکاری برای حل مشکل دارند.

,

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اجرای مناسب سازی در ادارات شهرستانها افزود: اجرای طرح مناسب سازی در ساختمان‌های فرمانداری شهرستانها در اولویت قرار گیرد.

,

وی در پایان به مشکل زدن داربست‌ها و مسدود کردن پیاده‌راهها در زنجان گفت: باید داربست‌ها به گونه‌ای زده شود که مانعی برای عبور و مرور در پیاده‌ها ایجاد نکند.

,

انتهای پیام/

]
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به وضعیت اجرای طرح مناسب سازی در بافت‌های قدیمی زنجان گفت: اجرای طرح مناسب سازی در بافت‌های قدیمی روند کندی دارد.