تولید جامع ترین نرم افزار ویژه حج با بیش از ۸۰۰ جلد کتاب
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام سید مجید نبوی در خصوص آخرین اقدامات مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان در گفت وگو با صاحب نیوز، اظهار کرد: موسسه تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان پیرو تاکید مقام معظم رهبری بر تلاش در عرصه نوسازی و اعتلای پژوهش های دینی و اسلامی، با استفاده از روش ها و ابزارهای جدید، فعالیت خود را آغاز کرده و با سابقه 11 ساله ای که دارد، تا کنون موفق شده 15هزار کتاب شیعی را با 8 فرمت جهانی بر روی وب سایت خود قرار دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی بیان کرد: از ابتدای تأسیس مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان تا کنون، هزاران  کتاب شیعی را بر روی وب سایت مرکز به صورت رایگان بارگذاری کرده ایم.

,

مدیر مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان افزود: پس از بارگذاری این تعداد از کتاب ها، اپلیکیشن اندروید این کتاب ها را نیز تهیه و ارائه کردیم، به گونه ای که افراد مختلف با مراجعه به نرم افزار بازار، می توانند این کتاب ها را به صورت رایگان دانلود کنند.

,

وی ادامه داد: در حال حاضر در حال تهیه نسخه ios کتاب های مورد نظر مرکز برای گوشی های آیفون هستیم تا کاربران این سیستم عامل ها نیز امکان دانلود و تهیه کتاب ها را داشته باشند.

,

حجت الاسلام نبوی خاطرنشان کرد: پژوهشگران و محققان می توانند کتاب های مورد نظر را در سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی، به صورت رایگان دانلود و مشاهده کنند.

,

وی عنوان کرد: این منابع بر روی انواع گوشی های تلفن همراه، تبلت ها و سیستم عامل های مختلف رایانه ای قابلیت استفاده دارند و در تمامی دنیا به زبان های فارسی، عربی و انگلیسی قابل دریافت می باشند

,

مدیر مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان خاطرنشان کرد: مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان اقدام به تولید جامع ترین نرم افزار ویژه حج نموده که با بیش از ۸۰۰ جلد کتاب است.

,

وی افزود: این محصول از آن جهت که جامع ترین نرم افزار موجود برای حجاج می باشد، لذا از جهاتی با دیگر نرم افزار های موجود در بازار متفاوت است

,

وی در توضیح محتوای جامع ترین نرم افزار ویژه حج عنوان کرد: متن کامل مناسک و استفتائات ویژه حج از تمام مراجع معظم تقلید، تصاویر جدید و قدیم مکه مکرمه، متن ادعیه ویژه حج به همراه صوت، معرفی اماکن تاریخی مکه و مدینه، احادیث مرتبط با حج، آداب زیارت حرمین شریفه، پاسخ به شبهات و  با قابلیت جستجوی دقیق و پیشرفته در متون به صورت آنلاین و آفلاین است.

,

انتهای پیام

]
مدیر مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان گفت: مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان اقدام به تولید جامع ترین نرم افزار ویژه حج با بیش از ۸۰۰ جلد کتاب کرده است