برگزاری نخستین جشنواره ملی مرکبات در میاندورود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، پنجشنبه شب جلسه‌ای با حضور محمدرضا غلامی سرپرست فرمانداری میاندورود، نماینده سازمان جهاد کشاورزی استان، نماینده اداره اقتصادی استانداری مازندران و تعدادی از تولیدکنندگان برتر مرکبات میاندورود برای هم اندیشی برگزاری جشنواره ملی مرکبات در دفتر فرمانداری میاندورود برگزار شد.

غلامی در این جلسه اظهار کرد: میاندورود دارای بیشترین سطح زیر کشت مرکبات و سابقه طولانی کشت مرکبات را دارد و هچنین بیشترین عملکرد در واحد سطح را دارد.

وی بیان کرد: براساس اهداف دولت تدبیر و امید و تاکیدات استاندار با هدف برندسازی و توسعه صادرات و طبق فرمایشات رهبری در حمایت از تولید ملی، اولین جشنواره ملی مرکبات با شعار تولید، کیفیت و صادرات در نیمه دوم آبان در شهرستان میاندورود با حضور مهمانان داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

سرپرست فرمانداری میاندورود خاطرنشان کرد: میاندورود سالانه 200 هزار تن انواع مرکبات تولید می شود و همچنین 20 واحد سورتینگ در شهرستان وجود دارد.

غلامی تصریح کرد: مرکبات میاندورود به کشور روسیه دیگر کشورهای همسایه صادر می شود و همچنین در سال جاری 500 تن هلو از میاندورود به کشور روسیه صادر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
سرپرست فرمانداری میاندورود از برگزاری اولین جشنواره ملی مرکبات در شهرستان میاندورود در نیمه دو آبان خبر داد.