چهار نیروی مرزی بانه در درگیری با ضد انقلاب زخمی شدند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی؛ حسین خوش اقبال اظهار داشت: این درگیری زمانی اتفاق افتاد که خودروی گشت نیروهای مرزبانی در جاده برده بوک نزدیک روستای ابولحسن در کمین نیروهای ضد انقلاب افتاد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

او افزود: درگیری بین نیروهای مرزبانی و گروه های ضد انقلاب ساعت 8 و 30 دقیقه شب گذشته روی داد و بر اثر تیراندازی شدید چهار نیروی مرزی کشورمان زخمی و بلافاصله پس از درگیری به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار گرفتند و حال آنها رو به بهبود است.

,

 

,

خوش اقبال تاکید کرد: یکی از نیروهای مرزی کشورمان نیز پس از درگیری مفقود شده بود که چند ساعت بعد سالم خود را به پایگاه مرزی محل خدمت رساند.

,

 

,

معاون استاندار کردستان با بیان اینکه گروه های ضد انقلاب پس از این درگیری بسرعت منطقه را ترک و متواری شدند، یادآور شد: اکنون منطقه در کنترل نیروهای نظامی و مرزی کشورمان است و بررسی ها در خصوص جزییات این حمله در حال انجام است.

,

 

,

او اضافه کرد: هنوز هیچ گروه و دسته ای از ضد انقلاب مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است ولی به محض دریافت خبرهای جدید، از طریق رسانه ها اطلاع رسانی لازم انجام می شود.

,


انتهای پیام/

,
]
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: در درگیری میان نیروهای مرزی و گروه های ضد انقلاب در منطقه مرزی بانه چهار نفر از نیروهای کشورمان زخمی شدند.