اعلام حمایت بسیج اساتید دانشگاه آزاد از مواضع «سردار غیب‌پرور» در برخورد با محتکرین
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در حمایت از اقدام رئیس سازمان بسیج مستضعفین در برخورد با محتکرین و حمایت از مستضعفین جامعه اعلام کرد: اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی نیز ضمن تقدیر از دستور و مواضع سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در راستای افشای مفسدین و محتکرین، اعلام می‌کنند در صفوف حمایت از اقتصاد مقاومتی و دفاع از حقوق مستضعفین تا ریشه‌کنی دشمنان و منافقان داخلی انجام وظیفه خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

متن این بیانیه در ادامه آمده است:

,

« زمانی که قدرت و توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در دفاع از کشور به اذعان حتی دشمنان در وضعیت بی نظیری قرار دارد، متاسفانه در درون این مرزها، سستی و دنیاطلبی گروهی زمینه نارضایتی و ناامیدی مردم را فراهم کرده است.

,

عدالت و مبارزه با فساد جزو مهمترین آرمان های انقلاب بوده و بقای انقلاب هم در گرو تحقق آنهاست. همانطور که کوران دفاع مقدس گروهی زالوصفتانه با احتکار مایحتاج عمومی مردم پا بر گلوی آنها گذاشته بودند امروز هم در اوج عداوت و رذالت دشمنان گروهی چنان می کنند.

,

امروز هم چونان 30 سال پیش بسیجیان در صف اول دفاع از مستضعفین اند.

,

بدین وسیله اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی نیز ضمن اعلام تقدیر از دستور و مواضع سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در راستای افشای مفسدین و محتکرین، اعلام می‌کنند در صفوف حمایت از اقتصاد مقاومتی و دفاع از حقوق مستضعفین تا ریشه‌کنی دشمنان و منافقان داخلی انجام وظیفه خواهند کرد.»

,

انتهای پیام/

]
اساتید بسیجی دانشگاه آزاد ضمن تقدیر از مواضع سردار غیب‌پرور در راستای افشای مفسدین و محتکرین، اعلام کرد در صفوف حمایت از اقتصاد مقاومتی و دفاع از حقوق مستضعفین تا ریشه‌کنی دشمنان و منافقان داخلی انجام وظیفه خواهند کرد.