فلک افلاکی برای دومین سال رییس شورای اسلامی اراک شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ انتخابات هیات رییسه شورای شهر اراک عصر روز شنبه در صحن رسمی شورای اسلامی برگزار شد و فلک افلاکی برای یک سال آینده مجددا ریاست شورا را به دست گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

همچنین سعید نادری به عنوان نایب رییس شورای اسلامی، فرزانه رحمتی دبیر شورای اسلامی و ایرج رضایی به عنوان خزانه دار شورای اسلامی شهر اراک انتخاب شدند.

,

ایرج رضایی به عنوان رییس کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی و املاک، مرتضی سورانه رییس کمیسیون فرهنگی واجتماعی، طوفان محمدی رییس کمیسیون خدمات شهری، محمدحسین فدایی رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی و پیمان رشیدی رییس کمیسیون نظارت شورای اسلامی با رای اعضای شورا انتخاب شدند.

,

تاجران شهردار کلانشهر اراک، در صحن رسمی شورای اسلامی ضمن گرامیداشت هفته دولت و تبریک پیشاپیش روز پزشک به رییس شورای شهر، اظهار کرد: تمامی واگذاری ها و تهاتر املاک بر اساس قراردادهای منعقد شده و در ازای اجرای پروژه های عمرانی شهری بوده که در همین راستا علی رغم شرایط اقتصادی حاکم بر کشور که بی تاثیر بر پروژه های شهرداری نیز نیست ، به زودی شاهد بهره برداری از پروژه ها خواهیم بود .

,

بوستان بانوان در حکم مرام نامه فرهنگی با محوریت برنامه ریزی در خصوص استفاده از پارک در چهارفصل سال، استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش در قالب برگزاری کلاس های گوناگون، استفاده از ظرفیت پارک جهت اقدامات زیست محیطی و ... از اهم مصوبات این جلسه بود.

,

گفتنی است در این جلسه شهردار اراک با اهدای لوح از رییس و اعضای شورای اسلامی تقدیر کرد.

,

انتهای پیام/

]
کاوه فلک افلاکی برای دومین سال رییس شورای اسلامی کلانشهر اراک شد.