۳۰۰۰ تن مواد خوراکی احتکار شده در سیستان وبلوچستان کشف شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، فرمانده نیروی انتظامی استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی استان در طول 10 روز گذشته 3هزار و162 تن و 300کیلوگرم مواد غذایی احتکار شده به ارزش 83 میلیارد و 700میلیون ریال را کشف کردند.
 سردار  محمد قنبری افزود: در طول این مدت 350 هزار لیتر سوخت قاچاق نیز کشف شده است.
وی بیان کرد: کشف 40 میلیارد ریال لوازم خانگی احتکار شده و 3میلیارد و 700 میلیون ریال انواع کالای قاچاق از دیگر نتایج طرح های پلیس استان در مبارزه با احتکار و قاچاق در این مدت بوده است.

کشف 125راس دام قاچاق در زاهدان
فرمانده انتظامی زاهدان نیز از کشف 125راس دام قاچاق در بازرسی از 2 خودرو خبر داد.
سرهنگ علی عارف نژاد گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز روز گذشته ماموران این فرماندهی با کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهر زاهدان به 2 دستگاه کامیون مشکوک شدند.
وی افزود: ماموران انتظامی پس از بررسی مدارک بار این خودروها در بازرسی از آنها تعداد 125 رأس گوسفند قاچاق به ارزش 8 میلیارد و 75 میلیون ریال کشف کردند.
فرمانده انتظامی زاهدان با اشاره به توقیف خودروها بیان کرد: افراد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
, کشف 125راس دام قاچاق در زاهدان,
,
,
,
,
,
,
,  ]
فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از کشف بیش از 3هزار تن مواد خوراکی احتکارشده و 350 هزار لیتر سوخت قاچاق در طول 10روز گذشته خبر داد.