تنها ۳۰ میلیون از بودجه ۲۶۰ میلیونی شورای شهر گلپایگان جذب شده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ احمد افتخاری در جلسه روز گذشته شورای شهر گلپایگان، اظهار کرد: بودجه شورا در سال ۹۷ مبلغی بالغ بر ۲۶۰ میلیون تومان بوده که تنها ۳۰ میلیون از آن تاکنون جذب و حاصل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس شورای شهر گلپایگان با اشاره به اینکه این مبلغ در امور آموزشی، فرهنگی، حق الجلسه اعضا، کمک به تیم های ورزشی، مساجد و ...صرف می شود، گفت: بودجه شورا برگرفته از بودجه شهرداری است.

,

وی با بیان اینکه تعداد مصوبات از ابتدای سال تاکنون ۶۲ مصوبه بوده است، عنوان کرد: اصلاح بودجه، بازآفرینی بافت های فرسوده شهری در سال گذشته و دفترچه عوارض، دفترچه خدمات اهم موضوعات در سال جاری بوده است.

,

افتخاری افزود: مجموع مصوبات یک ساله در محل شورا ۱۹۹ مصوبه بوده است.

,

رئیس شورای شهر گلپایگان پیگیری و تسهیل گری طرح های نیمه تمام و شروع برخی طرح های عمرانی را از جمله دیگر اقدامات شورا دانست و بیان کرد: دیوار کشی پارک بانوان یک هفته است که آغاز شده است، اتمام پارک شادی الوند، شروع و اتمام پارک محله ای شهید خرازی،شروع عملیات بلوار آیت الله خوانساری، بازسازی پارک شهر و ۱۷ تن و ...از جمله اموری بوده است که شورا در شش ماه گذشته به آن اهتمام داشته است.

,

وی  در ادامه به آزادسازی بلوار امام رضا اشاره کرد و گفت: برای آزادسازی مقدار باقی مانده این بلوار بودجه ریالی به اندازه کافی تاکنون نداشتیم.

,

افتخاری همچنان با اشاره به کمیسون بدوی ماده ۱۰۰ و احکام صادر شده در یک سال گذشته، تصریح کرد: این کمیسیون ۶۵۰ پرونده ورودی داشته که ۵۹۴ فقره از آن منجر به صدور رای شده است.

,

رئیس شورای شهر گلپایگان اضافه کرد: از این تعداد ۱۹ پرونده رای تخریب و حدود سه میلیارد تومان جریمه در نظر گرفته شده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
رئیس شورای شهر گلپایگان گفت: بودجه شورا در سال ۹۷ مبلغی بالغ بر ۲۶۰ میلیون تومان بوده که تنها ۳۰ میلیون از آن تاکنون جذب و حاصل شده است.