بهره برداری از ۸۲ پروژه عمرانی حاجی آباد با اعتبار ۹۱ میلیاردی در هفته دولت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید جهانگیری، فرماندار حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار هرمز ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید خدمات شایسته‌ای در شهرستان حاجی آباد به خصوص در حوزه اشتغالزایی انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

فرماندار حاجی اباد بیان کرد: در حوزه کشاورزی با پیگیری های انجام شده  اشتغال ایجاد خواهد شد و آماده واگذاری زمین به متقاضیان بخش کشاورزی می باشیم.

,

جهانگیری تصریح کرد:پروژه های هفته دولت امسال از لحاظ ریالی 117 درصد رشد داشته و بیشتر طرح های افتتاحی در هفته دولت مربوط به بخش کشاورزی و اشتغال زدایی است.

,

*بیشترین پروژه های افتتاحی با 50 میلیاردو 275 میلیون تومان مربوط به حوزه کشاورزی  

, *بیشترین پروژه های افتتاحی با 50 میلیاردو 275 میلیون تومان مربوط به حوزه کشاورزی  , *بیشترین پروژه های افتتاحی با 50 میلیاردو 275 میلیون تومان مربوط به حوزه کشاورزی  ,

وی گفت : ازنظر اعتباری بیشترین پروژه ها مربوط به جهاد کشاورزی با 50میلیارد و 275 میلیون تومان ، بخش حمل و نقل با شش پروژه در حوزه راهداری با ۲۱ میلیارد توان اعتبار و انرژی چهار میلیاردو ۷۰۰ میلیون تومان می باشد.

,

جهانگیری بیشترین تعداد پروژه های افتتاحی را متعلق به سازمان جهاد کشاورزی با 26، حوزه حمل نقل با شش پروژه ، عمران  روستایی و شهری 34 پروژه ، آبفار چهار پروژه و بخش انرژی با 9 پروژه دانست.

,

فرماندار حاجی آباد افزود: در بخش کشاورزی 26 پروژه با اعتبار پنج میلیاردو 275 میلیون تومان  ، اجرای سیستم آبیاری تحت فشار 253هکتار که تاثیر زیادی در کاهش مصرف آب در این حوزه داشته است ، ایجاد 16 هکتار گلخانه با اشتغالزایی 240 نفر  و در بحث کنترل سیل و ذخیره منابع آبی  چهار سد احداث شده است.

,

جهانگیری از افتتاح سیلو گندم 50 هزار تنی بزرگترین سیلو ذخیر گندم استان هرمزگان در هفته دولت خبر داد و افزود: این سیلو زمینه اشتغال 20 نفر به طور مستقیم و با اعتبار 19میلیارد و 500 میلیون تومان و جهت ذخیر گندم شهرستان و استان هرمزگان احداث شده است.

,

وی ادامه داد: افتتاح مزرعه پرورش ماهی خاویاری در شهرستان از دیگر پرژه های بخش کشاورزی می باشد که در دو سال اخیر سه مزرعه در سطح شهرستان ایجاد شده است.

,

فرماندار حاجی آباد از افتتاح بزرگترین اورژانس شمال استان هرمزگان با زیربنا 1100متر مربع خبر داد و گفت: با افتتاح این اوژانس 25 تخت به تعداد تخت های بیمارستان اضافه می شود که بخش های اتاق عمل ، ایزوله، بخش زنان و زایمان و اطفال نیز به طور جداگانه مجهز شده اند.

,

جهانگیری با بیان اینکه در بخش عمران شهری و روستایی 34 پرژه با اعتبار 39 میلیارد و 765 میلیون تومان در هفته دولت به بهره برداری می رسد، افزود: بیشتر پرژه های هفته دولت در روستاها به بهره برداری می رسد چرا که هدف دولت خدمات بیشتر به روستا ها و مناطق محروم می باشد.

,

وی تصریح کرد: در بخش آبفار چهار پروژه با اعتبار سه میلیاردو ۷۰۰ میلیون ریال و در بخش آموزش و حوزه فرهنگی 27 پروژه با اعتبار بالغ بر یک میلیارد ریال در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

,

نماینده عالی دولت در حاجی آباد خاطرنشان کرد: این طرحها در بخش کشاورزی و شیلات شامل اجرای سیستم آبیاری قطره ای در بخش عمران روستایی و خدماتی، بهسازی معابر و جمع آوری و هدایت آبهای سطحی توسط سه سد همچنین بهسازی و آسفالت معابر روستاها با مشارکت مردم به بهره برداری می رسد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
فرماندار شهرستان حاجی آباد گفت: به مناسبت هفته گرامیداشت دولت در شهرستان حاجی آباد بیش از 82 طرح و پروژه عمرانی در بخش های مختلف با اعتباری بالغ بر 91 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.