ارتقاء فرهنگ ایمنی، لازمه پیشگیری از وقوع حوادث ناشی از کار است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علی حسنخانی مدیردفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق در گفتگو با راه آرمان ؛ ضمن تاکید بر اهداف مجموعه  صنعت برق در ارائه خدمات شایسته به مردم گفت: تمام تلاش این مجموعه ارائه خدمات در چهارچوب ضوابط و مقررات و با رعایت اخلاق و تکریم ارباب رجوع بوده و این امر تا کنون و به لطف خدا محقق گشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی عملکرد دفتر ایمنی وکنترل ضایعات  در سال گذشته را مثبت ارزیابی نموده و خواستار ادامه این روند در سال جاری شد.

,

حسنخانی با اشاره به حساسیت موضوع ایمنی در صنت برق  افزود: شعار ایمنی در سال جدید ارتقاء فرهنگ ایمنی بوده وامیدواریم با رعایت اصول وقوانین ایمنی درسال جدید هیچ گونه حادثه مرتبط با کار نداشته باشیم .

,

مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات  از مسئولین ایمنی در امورها خواست تا جلسات هفتگی ایمنی را به طور منظم برگزار نموده و ابزار وتجهیزات همکاران  برق کاررا بازدید نمایند.

,

وی ازجمله راهکارهای ارتقای فرهنگ ایمنی ، دربین همکاران را برگزاری دوره های آموزشی ، مهارتی ایمنی ذکر کرد وگفت: یک بخش دیگر کار دفتر ایمنی مرتبط با مشترکین می باشد که بایستی مفاهیم و اصول اولیه ایمنی به افراد جامعه نیز انتقال یابد.

,

وی از مردم خواست تا درصورت هرگونه مشاهده  استفاده غیرمجاز از تاسیسات وتجهیزات  برق که موجب خسارت به شبکه خواهد شد با شماره تلفن ۱۲۱ تماس و موارد خاص را اطلاع رسانی نمایند.

,

انتهای پیام/

]
حسنخانی با اشاره به حساسیت موضوع ایمنی در صنت برق گفت:شعار ایمنی در سال جدید ارتقاء فرهنگ ایمنی بوده وامیدواریم با رعایت اصول وقوانین ایمنی درسال جدید هیچ گونه حادثه مرتبط با کار نداشته باشیم .