فرهنگ سازی واصلاح الگوی مصرف گامهای موثر درجهت تحقق اقتصاد مقاومتی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود طاهری معاون هماهنگی برق شهرستان های استان کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه آموزش مدیریت انرژی و فرهنگ سازی واصلاح الگوی مصرف گامی موثر در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی می باشد، اظهار داشت:  آموزش می تواند دیدگاه های مدیران و کارشناسان دستگاه های دولتی را به تعمیر و نگهداری با رویکرد مدیریت انرژی در ساختمان ها  را  تقویت نموده و مانع از هدر رفت انرژی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

وی گفت: نگاه پویا در ساختار اجرایی و بهینه سازی مصرف انرژی با نهادینه کردن آموزش های کاربردی  مدیریت انرژی محقق خواهد شد.

,

معاون هماهنگی برق شهرستانها افزود: رقابت پذیری در این عرصه می تواند محور شکوفایی تکنولوژی های نوین مدیریت انرژی درکشور باشد.

,

طاهری از آمادگی صنعت برق برای  استفاده از ظرفیت و توانمندی نخبگان در این صنعت خبرداد.

,

معاون هماهنگی امور شهرستان ها در بخش دیگری از مصاحبه خود به سفر معاون وزیر نیرو به کرمان اشاره کرد و اذعان داشت:  دراین سفر پروژه احداث خط رینگ فیدر قائم شهر و فیدر سنگ سیریز با اعتباری بالغ بر ۸میلیارد ریال افتتاح  شد.

,

وی بیان کرد: افتتاح پروژه خدمات فروش و پس از فروش انشعاب بصورت غیرحضوری در شهرستان زرند به عنوان پایلوت از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

,

طاهری به اجرای قراردادهای متقاضیان فاقد شبکه اشاره کرد وگفت: طرح های رفع افت ولتاژ و اصلاح حریم و روشنایی معابر درسایر مناطق در اولویت می باشد.

,

وی در بخش دیگر به وظیفه معاونت هماهنگی شهرستان ها اشاره و اعمال نظارت برکارکنان، کنترل و تائید هزینه ها و درآمدها و نظارت بر اجرای صحیح  بخشنامه ها و مقررات ایمنی و هماهنگی با سایر معاونت ها را از اهم فعالیت های این مجموعه ذکر کرد.

,

انتهای پیام/

]
طاهری گفت : نگاه پویا در ساختار اجرایی و بهینه سازی مصرف انرژی با نهادینه کردن آموزش های کاربردی مدیریت انرژی محقق خواهد شد.