برگزاری مراسم پرفیض دعای عرفه روز سه شنبه در اردبیل
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، حجت الاسلام مهدی ستوده ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: همزمان این مراسم پرفیض در مساجد جامع شهرستان های استان اردبیل نیز برگزار خواهد شد و مراسم دعا خوانی و سخنرانی در خصوص فضیلت این روز در کنار مراسم دعا خوانی اجرا خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی روز عرفه را روز نزول رحمت عام الهی عنوان کرد و افزود: قرائت دعای پرفیض عرفه، زمینه ساز تجلی مغفرت و آمرزش خدا نسبت به بندگان است که در این روز معنوی و مقدس، دل های بندگان الهی از شوق و خشیت، خاضع گشته و با تمام اخلاص و نهایت بندگی سر در آستان پروردگار نهاده و این دعای پر فضیلت را زمزمه می‌کنند.

,

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در بیان اهمیت اعیاد ماه ذیحجه تصریح کرد: دو عید مهم قربان و عرفه از ارکان عملی اسلام در آئین مقدس حج است و همه مسلمانان به آن اعتقاد دارند و در این روز مسرور بوده و اطعام می‌کنند و به همدیگر هدیه می دهند.

,

حجت الاسلام ستوده در فضیلت اعمال حج طی سخنانی بیان داشت: بهترین مکان برای بروز و ظهور ارزش های دینی، مراسم حج است که اقوام و ملیت های مختلف در یک مکان و زمان واحد و با هدفی واحد گرد هم می آیند.

,

به گفته وی یک جامعه شناس اگر بخواهد به مطالعه این اجتماع بپردازد، می بیند که همگی تقریبا اعمال واحدی را انجام می دهند و با هدف واحدی مشغول حج هستند.

,

انتهای پیام/

]
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مراسم پر فیض دعای عرفه روز سه شنبه ساعت 17 همزمان با سراسر کشور در مصلی اردبیل برگزار خواهد شد.