نسیم روح بخش عرفه در هرمزگان طنین انداز شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛روز عرفه روز عشق بازی بنده با معبود خویش بوده و انسان دوست دارد در این روز بدون داشتن دغددغه دیروز و ترس از فردا خود، با معشوق راز و نیاز کند و قلبش را به دریا آرامش بی کران خداوند بسپارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

انسان که فطرتی پاک و خدایی دارد می خواهد خود را به خدای متعال نزدیک سازد و از سفره جود و احسان که خداوند در این روز برای بندگانش گسترده بهره مند شود.

,

گروهی از مردمان دریا دل هرمزگانی که این روزها توفیق حضور در صحرای عرفه و  کنار خانه خدا را نیافته اند در جای جای استان دل به خدای خود سپرده و دعا عرفه را با عشق و شور زمزمه می کنند.

,

ساحل نشینان هرمزگانی با چشمانی پر از اشک و دلی پر از غصه و درد در این روز در محضر خداوند به گناه خود اعتراف کرده و با خواندن دعای پرفیض عرفه مرحمی بر زخم های خود می گذارند.

,

مردم مومن و متدین هرمزگان از پیر و جوان تا کودکان، همزمان با نهم ذی الحجه، روز عرفه امام حسین(ع)  با حجاج بیت الله الحرام در صحرای عرفه همنوا شده و با خواندن دعای عرفه به درگاه خداوند یکتا استغفار می کنند.

,

مدافعان خلیج فارس همزمان با سراسر کشور با حضور در بقاع متبرکه در این روز به اوج راز و نیاز با خدا رسیده و عارفانه با خدای خویش نجوا می کنند.

,

حجت الاسلام آزادی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان اظهار کرد:  دعای عرفه در ۲۰ بقعه متبرکه استان از جمله حرم امام زاده سید مظفر(ع)، مسجد جامع و... برگزار شد.

,

حرم های امامزادگان سید محمد حاجی آباد، سید مظفر قشم، سید سلیمان روستای زیارت، سید نج الدین بشاگرد، سید سادات روستای تازیان و سید سلطان محمد بخش رودخانه از دیگر مراکز قرائت دعای عرفه در هرمزگان بود.

,

انتهای پیام/

]
مدافعان خلیج فارس همزمان با سراسر کشور با حضور در بقاع متبرکه در روز عرفه به اوج راز و نیاز با خدا رسیده و عارفانه با خدای خویش نجوا کردند.