آبرسانی به دو روستای شهرستان کبودراهنگ
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع،درآیین بهره برداری از این پروژه؛ معاون فرماندار شهرستان کبودراهنگ ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای این هفته و با بیان اینکه خدمت رسانی به مشترکین روستایی نیازمند همت والایی است، گفت:یکی از مشکلات روستاییان آبرسانی به صورت سیار است که خوشبختانه با بهره برداری از پروژه های اینچنینی اهالی شریف روستاها از نعمت آب برخوردار می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

عمران ضیغمی با اشاره به اینکه روستاییان با مصرف بهینه می تواند یاری گر شرکت آب و فاضلاب روستایی باشند، اظهار کرد: از آنجا که آب منشاء حیات در همه جا و به ویژه روستاهااست لذا حفظ آن از الزامات است.

,

در ادامه مدیر امور آب شهرستان کبودراهنگ؛با بیان اینکه با بهره برداری از این پروژه ؛یک هزارو 580 نفر از جمعیت روستای ایده لو از نعمت آب برخوردار خواهند شد،گفت:آبرسانی به روستای مذکور از سال گذشته کلید خورد که خوشبختانه در هفته دولت سال جاری موفق به بهره برداری از پروژه مذکورشدیم.

,

باقر پورقاسمی ادامه داد:این پروژه از محل اعتبارات ملی به مبلغ 3 هزارو 540 میلیون ریال تامین اعتبار گردید.

,

وی همچنین یادآور شد:سال گذشته در راستای خدمت رسانی به مردم شریف روستای ایده لو 19حلقه چاه حفر و مورد بهره برداری روستاییان قرار گرفت.

,

پورقاسمی با اذعان به اینکه در پروژه آبرسانی به روستای ایده لو؛ حفر و تجهیز یک حلقه چاه مکانیکی، فنس کشی محوطه و اجرای 200 متر خط انتقال محقق گردید،عنوان کرد: همزمان با این پروژه، پروژه آبرسانی به روستای طاهرلو نیزبه بهره برداری می رسد.

,

مدیر امور آب شهرستان کبودراهنگ همچنین خاطرنشان کرد:با بهره برداری از پروژه مذکور،849 نفر از جمعیت روستای طاهر لو از نعمت آب بهره مند خواهند شد. 

,

وی در نهایت خواستارمصرف بهینه  آب توسط مشترکین روستایی شد و گفت: از آنجا که ایجاد منابع آبی جدید دشوار است، لذا حفظ منابع فعلی ضروری می باشد.

,

لازم به ذکر است آبرسانی به روستای طاهرلو با اعتباری بالغ بر یک هزارو 300 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی عملیاتی گردید، ضمن اینکه آبرسانی به روستاهای مخور و سراب از توابع شهرستان کبودراهنگ نیز در هفته دولت سال جاری به انجام می رسد.

,

انتهای پیام/

]
همزمان با چهارمین روز از هفته دولت سال جاری و به همت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همد ان؛آبرسانی به دو روستای ایده لو و طاهر لو عملیاتی شد.