صف طولانی در نمایندگی‌های خودرو و سرگردانی خریداران کرمانشاهی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  مرصاد ، مسئولان یکی از شرکت‌ ‌های خودروسازی کشور چند روز پیش عنوان کردند که با توجه به افزایش تقاضای محصولات و در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان، شرایط فروش فوری و پیش فروش انواع محصولات خود را جاری خواهد کرد و زمان شروع ثبت‌نام‌ها را 10 مرداد اعلام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرصاد,

صبح امروز خریداران برای ثبت‌نام به نمایندگی‌های مجاز این شرکت خودروسازی مراجعه کردند، اما ظاهرا خبری از ثبت‌نام نبود و مسئولان نمایندگی‌ها که با این صف طولانی برای ثبت‌نام مواجه شدند اعلام کردند که هیچ گونه ابلاغی به آنها نشده است.

,

صدیق صفایی یکی از مدیران نمایندگی‌های این شرکت خودروسازی در گفتگو با مرصاد اظهار داشت: تاکنون هیچ بخش‌نامه‌ای در این خصوص به ما اعلام نشده است و این خبر را از مردمی که مراجعه می‌کنند می‌شنویم.

,

وی افزود: فعلا هم اگر ثبت نام کنند، فروردین و اردیبهشت 97 خودرو را تحویل می‌گیرند که مشخص نیست تا آن زمان هم قیمت خودرو چه تغییری می‌کند.

,

صدیق صفایی بیان داشت: تقریبا 3 ماه است که حتی یک خودرو به بازار عرضه نشده و با توجه محدودیت عرضه و افزایش تقاضا قیمت خودروها افزایش یافته است.

,

, , ,

انتهای پیام/

]
شهروندان کرمانشاهی به هوای ثبتنام خرید یکی از شرکت‌های خودروسازی که از قبلا امروز را برای ثبت‌نام اعلام کرده بود به نمایندگی‌ها مراجعه کردند اما خبری از ثبت نام نبود.