نمایش گوشه‌ای از توان بسیجیان استان مرکزی در رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی بسیج
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛  بسیج مدرسه عشق و بسیجی عاشق و مرید ولایت است. بسیج توانمندی های تحسین برانگیز و عظیمی را به نمایش گذاشته است به طوری که دوست و دشمن همگی معترف هستند که این نیروی مردمی مایه افتخار و سربلندی اسلام و انقلاب شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب, بسیج مدرسه عشق و بسیجی عاشق و مرید ولایت است. بسیج توانمندی های تحسین برانگیز و عظیمی را به نمایش گذاشته است به طوری که دوست و دشمن همگی معترف هستند که این نیروی مردمی مایه افتخار و سربلندی اسلام و انقلاب شده است.,

اما یکی از افتخارات بسیج این است که با پیروی از مکتب اسلام و اهل بیت(ع) نیکوکاری و خدمت رسانی به سایرین به ویژه صالحین را که از دستورات اسلام است مورد توجه قرار داده و نسبت به آن اهتمام ویژه دارد.

,

پس از پایان جنگ تحمیلی تصور می شد که دیگر بسیج فعالیتی نداشته باشد، اما عملکرد این نهاد مردمی بسیار گسترده شد چراکه بسیج تشکیلات نظامی صِرف نیست؛ بسیج دارایی پایان ناپذیری از اعتماد به نفس و نشانه غرور و سربلندی است.

,

مهم ترین و اصلی ترین فکر و دغدغه بسیج، حفظ ارزش ها و باورهای مذهبی ملی است. اگر هشت سال مردانه در مقابل دشمن ایستادگی کرد برای تحقق همین هدف والا بود.

,

تفکر بسیجی امروز به عنوان تفکری پویا و بالنده و پیشرو در عرصه‌های ملی و بین المللی است.

صبح امروز مرحله نخست رزمایش بزرگ عاشورایی سپاه محمد رسول‌الله(ص) ۲ با رمز «یا رسول‌الله(ص)» و با حضور پررنگ بسیجیان استان مرکزی در قالب ۱۹ گردان بیت‌المقدس بار دیگر توان و اقتدار این لشکر مخلص خدا را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش می‌گذارد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

رزمایش بزرگ عاشورایی نشانگر اتحاد، همدلی و اقتدار ملت ایران به جهانیان است

سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار دیار آفتاب؛ گفت: رزمایش بزرگ عاشورایی سپاه محمد رسول‌الله(ص) ۲ نشانگر اتحاد، همدلی و اقتدار ملت ایران به جهانیان است.

وی با بیان اینکه نیروی مقاومت مردمی بسیج در همه عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، نظامی، فرهنگی، اقتصادی و سازندگی حضور فعال دارد، افزود: دشمن شبانه‌روز خواب را بر خود حرام کرده و دشمنی خود را در عرصه‌های مختلف امتحان کرده است اما بسیجیان این بار نیز با توجه به توطئه‌های دشمنان به صحنه آمده و با نمایش اقتدار، این توطئه‌ها را به یاس و ناامیدی تبدیل می‌کنند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی هدف از این اقدام فرهنگی_ رزمی را نمایش قدرت، انسجام و اقتدار بسیج همانند ایام دفاع مقدس دانست و گفت: بر اساس تصمیمات فرماندهی کل سپاه پاسداران رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲، در سه مقطع زمانی و با حضور نیروهای گردان‌های بیت‌ المقدس در عرصه‌های مختلف برگزار می‌شود.

کریمی با بیان اینکه در مرحله نخست این رزمایش تعدادی از نیروهای مردمی بسیج در قالب گردان حضور دارند، ادامه داد: ۱۹ گردان بیت‌المقدس در سراسر استان مرکزی از حوزه‌های مقاومت بسیج در قالب رزمایش بزرگ عاشورائیان پس از برگزاری صبحگاه مشترک به سمت محل‌های تعیین شده اعزام و از آنجا به منطقه رزمایش ستون‌کشی می‌کنند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: در مرحله دوم این رزمایش که در بازه زمانی ۹ تا ۲۹ شهریور برگزار خواهد شد، ۲۵۰ گروه جهادی بسیج سازندگی به منظور ارائه خدمات عام‌المنفعه به حاشیه شهرهای استان اعزام می‌شوند.

کریمی به مرحله سوم این رزمایش اشاره و تصریح کرد: این مرحله از رزمایش تحت عنوان همایش بزرگ عاشورائیان، در هفته دفاع مقدس و با حضور تمامی سازمان‌های بسیج از قبیل گردان‌های عاشورا، الزهرا، بیت‌المقدس و امام علی(ع) برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه بسیجیان با حضور در این رزمایش ها اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در برابر دشمنان به نمایش می گذارند، افزود: اگر در روزگار جبهه و جنگ حضور رزمندگان بسیجی مانع از نفوذ دشمن به خاک وطن شد امروز هم فعالیت بسیج در امتداد راه شهیدان و حفظ و حراست از دستاوردهای مقدس شهدا بوده و این اقدامات باعث شادی و خوشحالی دوستان و یأس و نا امیدی دشمنان و تجدید پیمان مجدد با امام(ره) و رهبر معظم انقلاب خواهد شد.

اراک

سرهنگ محمدرضا عسگری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) در اراک گفت: این رزمایش در شهرستان اراک از امروز دوشنبه از ساعت ۸ صبح شروع شده است.

عسگری اظهار کرد: در قالب این رزمایش ۴ گردان بیت‌المقدس در اراک با تجمع در مقابله ناحیه مقاومت بسیج به صورت ستون کشی به منظور نمایش اقتدار و حضور در صبحگاه مشترک از چهار منطقه شامل خیابان های قائم مقام فراهانی، خیابان مشهد، خیابان آیت الله غفاری و خیابان جهاد به سمت ستاد فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی حرکت می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) با هدف افزایش روح حماسی، امیدآفرینی، ایجاد یأس در دشمنان، سازماندهی و فراخوانی نیروهای بسیج و به یاد اعزام‌های بزرگ دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در مرحله دوم این رزمایش که در بازه زمانی ۹ تا ۲۹ شهریور برگزار خواهد شد، گروه های جهادی بسیج سازندگی به منظور ارائه خدمات عام‌المنفعه به حاشیه شهر اراک اعزام می‌شوند.

عسگری خاطرنشان کرد: در مرحله سوم  رزمایش تحت عنوان همایش بزرگ عاشورائیان، در هفته دفاع مقدس با حضور تمامی سازمان‌های بسیج برگزار می‌شود.

کمیجان

سرهنگ پاسدار رشید اکبری، فرمانده سپاه ناحیه کمیجان در گفتگو با خبرنگار دیار آفتاب؛ از برگزاری رزمایش بزرگ عاشورائیان سپاهیان محمد رسول الله(ص) ۲ از امروز دوشنبه ۱۲ شهریورماه با رمز «یا رسول الله» در شهرستان کمیجان خبر داد و افزود: این رزمایش سراسری با عنوان عاشورائیان سپاهیان محمد رسول الله ۲ در سراسر کشور از نهم تا ۲۹ شهریور‌ماه برگزار می شود.

اکبری تصریح کرد: مرحله اصلی این رزمایش از امروز با شرکت گردان‌ بیت المقدس و اجرای برنامه‌های رزمی و فرهنگی از ساعت ۸ صبح در کمیجان آغاز و تا بعد از نماز مغرب و عشاء با رزم شبانه پایان می‌یابد.

وی در ادامه به تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان اشاره کرد و گفت: نخستین بخش رزمایش ستون‌کشی و حرکت حماسی بسیجیان در سطح شهر انجام شد و تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان کمیجان در حاشیه این رزمایش، در مدرسه شبانه روزی قمر بنی هاشم(ع) کمیجان برگزار و بسیجیان با تجمع، اقتدار و عظمت ملت ایران را به دنیا نشان دادند.

 اکبری با اشاره به اعزام گروه های جهادی به مناطق جهت خدمت رسانی گفت: این بخش از رزمایش شامل اعزام همزمان گروه‌های جهادی در قالب گروه های مختلف در بخش میلاجرد و مرکزی است که طی آن گروه های جهادی در عرصه های مختلف بهداشتی، عمرانی و فرهنگی به مناطق محروم و کمتر برخوردار جهت خدمت رسانی و محرومیت زدایی اعزام می شوند.

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان تصریح کرد: هدف از برگزاری این رزمایش بزرگ اقتدار عاشوراییان در کشور، امید بخشی به مردم، مأیوس ساختن دشمن و کمک به دستگاه هایی است که نیازمند کمک بسیج هستند.

وی افزود: باتوجه به این که دشمنان جمهوری اسلامی ایران درصدد جنگ اقتصادی علیه ایران هستند و برای انجام نقشه های خرابکارانه در منطقه وارد شدند، ما با این حرکت اتحاد، اقتدار و انسجام ملت ایران و نیروهای امنیتی، نظامی و بسیجی را نشان می دهیم و به جهانیان ثابت خواهیم کرد همچنان در صحنه هستیم و از نظام مقدس اسلامی دفاع می کنیم.

دلیجان

آغاز رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) در دلیجان

سرهنگ پاسدار نباتی، فرمانده سپاه دلیجان گفت: رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) روز دوشنبه ۱۲ شهریورماه هم‌زمان با سراسر استان مرکزی در منطقه عمومی شهرستان دلیجان(سینقان) برگزار شد.

نباتی اظهار کرد: از شهرستان دلیجان یک گردان بیت المقدس و ۸ گروه جهادی در این رزمایش حضور دارند و از ساعت ۸ صبح با حرکت به سمت منطقه عمومی فعالیت های خود را آغاز کردند.

فرمانده سپاه دلیجان بیان کرد: گروه های جهادی با اعزام به مناطق محروم و حاشیه شهر خدمات مختلف در حوزه های عمرانی، فرهنگی، بهداشتی، آموزشی و ... را ارائه می کنند.

نباتی نمایش اقتدار بسیجیان، حفظ انسجام، محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم را از اهداف برگزاری این رزمایش عنوان کرد.

فراهان

سرهنگ پاسدار رضایی، فرمانده سپاه شهرستان فراهان با اشاره به اینکه رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله(ص) در قالب دو قرارگاه برگزار می‌شود، گفت: قرارگاه امام هادی(ع) ماموریت برگزاری رزمایش را به عهده دارد و قرارگاه محرومیت‌زدایی ماموریت دارد گروه های جهادی را به مناطق محروم شهرستان اعزام و درعرصه های فرهنگی، فنی عمرانی، آموزشی تبلیغی، مشاوره، بهداشت و درمان و مقابله با آسیب های اجتماعی به همشهریان خدمات رسانی خواهند کرد.

رضایی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری رزمایش محمد رسول‌الله دو در شهرستان فراهان به کار گرفته شده است، افزود: با برگزاری این رزمایش اتحاد و همدلی و اقتدار ملت ایران به دنیا نشان داده می شود.

وی ادامه داد: مرحله اصلی این رزمایش امروز دوشنبه ۱۲ شهریورماه با شرکت گردان‌های بیت المقدس و اجرای برنامه‌های رزمی و فرهنگی در فرمهین آغاز شد و در نخستین بخش رزمایش ستون‌کشی و حرکت حماسی بسیجیان در سطح شهر انجام  شد.

فرمانده سپاه شهرستان فراهان با بیان اینکه بسیجیان با تجمع، اقتدار و عظمت ملت ایران را به دنیا نشان خواهند داد گفت: دشمنان و استکبار جهانی با ترفند‌های مختلف در صدد ضربه زدن به نظام و تضعیف جامعه هستند که با وحدت و همدلی نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل می‌شود.

رضایی بیان کرد: بسیجیان شهرستان فراهان در عرصه‌های مختلف پیشگام بوده و این بار نیز با توجه به توطئه‌های دشمنان به صحنه آمده و با نمایش اقتدار و عظمت این توطئه‌ها را به یاس و ناامیدی تبدیل می‌کنند.

رضایی نقش رسانه‌ها و خبرنگاران را در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان مهم برشمرد و بیان کرد: دشمنان و استکبار جهانی با ترفند‌های مختلف در قالب جنگ نرم در صدد تضعیف نظام هستند که رسانه‌ها نقش مهمی در این زمینه دارند.

تفرش

در تفرش نیز از ساعات اولیه صبح امروز مرحله نخست رزمایش بزرگ عاشورایی سپاه محمد رسول‌الله(ص) ۲ با رمز «یا رسول‌الله(ص)» و با حضور پررنگ بسیجیان تفرشی در قالب گردان‌های بیت‌المقدس آغاز شد.

بسیجیان شهرستان تفرش نیز با در دست داشتن پرچم های سرخ «یا مهدی» و «یا حسین» و «لبیک یا روح‌الله» آمادگی خود را برای خدمت رسانی در صحنه‌های مختلف اعلام کردند.

 

 

ساوه

در شهرستان ساوه نیز این رزمایش با حضور ۳ گردان بیت‌المقدس آغاز شد.

۳۰ گروه جهادی ساوجی در این رزمایش در سه محور فرهنگی، عمرانی و سلامت در محلات حاشیه نشین این شهرستان از جمله کوی علوی، محله امام زاده یحیی (ع) و کوی ولیعصر (عج) از ۱۴ شهریور به مدت یک هفته به ارائه خدمات عام‌المنفعه می‌پردازند.

ایستگاه صلواتی، عرفه نقاشی، سخنرانی، برگزاری مسابقات از جمله برنامه‌های جانبی این رزمایش در شهرستان ساوه است که با حضور پر رنگ بسیجیان اجرایی می‌شود.

شازند

سرهنگ پاسدار محمد مهجوری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شازند با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) در شازند گفت: این رزمایش در شهرستان شازند از ساعت ۷ صبح امروز آغاز شد.

مهجوری اظهار کرد: در قالب این رزمایش ۶ گروه جهادی و ۲ گردان بیت‌المقدس با تجمع در مقابل ناحیه مقاومت بسیج با عبور از خیابان های شازند به سمت محل تجمع در منطقه عمومی شهرستان حرکت کردند و بعد از برگزار مراسم صبحگاه مشترک به محل های تعیین شده اعزام شدند.

وی ادامه داد: گروه های جهادی در این رزمایش خدمات مختلفی را در حوزه های آموزشی، بهداشتی، درمانی، فرهنگی، عمرانی به مردم ارائه می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شازند حفظ انسجام و اعلام آمادگی در برابر تهدید های احتمالی را از اهداف برگزاری رزماشین عنوان کرد.

آشتیان

بسیجیان شهرستان آشتیان نیز صبح امروز به رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج محمدرسول‌الله (ص) ۲ در سطح استان مرکزی پیوستند.

در این رزمایش که از روز جمعه ۹ شهریورماه آغاز شده و قرار است تا ۲۹ شهریور ادامه یابد، اعضای گردان‌های بیت‌المقدس در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار شهرستان به ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی و محرومیت‌زدایی می‌پردازند.

محلات

رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) صبح امروز با حضور بسیجیان شهرستان محلات اجرا شد و تمامی بسیجیان گردان بیت‌المقدس شهرستان محلات به‌صورت خودجوش در این رزمایش شرکت کردند.

این رزمایش باهدف افزایش امیدآفرینی در مردم، ایجاد یأس و ناامیدی در دشمنان، تقویت روحیه جهادی، وحدت و همدلی برگزار شد.

هم‌زمان با اعزام گردان‌های بیت‌المقدس به رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله(ص)، ۸ گروه از جهادگران این شهرستان به مناطق حاشیه شهر محلات اعزام شدند تا به ارائه مردم یاری و خدمت رسانی در عرصه‌های مختلف عمرانی، بهداشتی، فرهنگی و... بپردازند.

خمین

در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) ۲ شهرستان خمین، سربازان روح‌الله بار دیگر حماسه روزهای دوران دفاع مقدس را متجلی ساختند و حال و هوایی دیگر به فضای شهرر بخشیدند.

فضایی که یادآور روزهای اعزام رزمندگان به جبهه‌های نبرد بود، روزهایی که بسیجیان داوطلبانه ندای ولی فقیه را لبیک گفتند و به مقابله با دشمن پرداختند و از ارزش‌های اسلامی و تمامیت ارضی کشور با تمام توان حراست کردند.

خنداب

بسیجیان شهرستان خنداب نیز امروز همزمان با دیگر شهرستان‌های استان مرکزی در قالب گردان‌های بیت‌المقدس در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) ۲ پس از حضور در گلزار شهدای این شهرستان و تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و امام شهدا با ستون‌کشی به محل سپاه ناحیه مقاومت بسیج خنداب اعزام شدند و پس از برگزاری صبحگاه مشترک، با اجرای حرکات نمایشی رزمی و نظامی اقتدار و توان نیروی بسیج را به نمایش گذاشتند.

همچنین گروه‌های جهادی این شهرستان به مدت ۱۰ روز در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار شهر خنداب حضور پیدا کرده و به خدمت رسانی در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، بهداشت و درمان، اقتصادی و آموزشی خواهند پرداخت.

 

زرندیه

در شهرستان زرندیه نیز بسیجیان گردان بیت‌المقدس این شهرستان با حضور پررنگ در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمدرسول‌الله(ص) بار دیگر آمادگی خود را برای حضور در عرصه‌های مختلف به منظور حراست از دستاوردها و اهداف انقلاب اسلامی اعلام کردند.

گروه های جهادی این شهرستان همزمان با آغاز رزمایش به خدمت رسانی در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار پرداخته‌اند.

 

 
,

تفکر بسیجی امروز به عنوان تفکری پویا و بالنده و پیشرو در عرصه‌های ملی و بین المللی است.

صبح امروز مرحله نخست رزمایش بزرگ عاشورایی سپاه محمد رسول‌الله(ص) ۲ با رمز «یا رسول‌الله(ص)» و با حضور پررنگ بسیجیان استان مرکزی در قالب ۱۹ گردان بیت‌المقدس بار دیگر توان و اقتدار این لشکر مخلص خدا را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش می‌گذارد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

رزمایش بزرگ عاشورایی نشانگر اتحاد، همدلی و اقتدار ملت ایران به جهانیان است

سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار دیار آفتاب؛ گفت: رزمایش بزرگ عاشورایی سپاه محمد رسول‌الله(ص) ۲ نشانگر اتحاد، همدلی و اقتدار ملت ایران به جهانیان است.

وی با بیان اینکه نیروی مقاومت مردمی بسیج در همه عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، نظامی، فرهنگی، اقتصادی و سازندگی حضور فعال دارد، افزود: دشمن شبانه‌روز خواب را بر خود حرام کرده و دشمنی خود را در عرصه‌های مختلف امتحان کرده است اما بسیجیان این بار نیز با توجه به توطئه‌های دشمنان به صحنه آمده و با نمایش اقتدار، این توطئه‌ها را به یاس و ناامیدی تبدیل می‌کنند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی هدف از این اقدام فرهنگی_ رزمی را نمایش قدرت، انسجام و اقتدار بسیج همانند ایام دفاع مقدس دانست و گفت: بر اساس تصمیمات فرماندهی کل سپاه پاسداران رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲، در سه مقطع زمانی و با حضور نیروهای گردان‌های بیت‌ المقدس در عرصه‌های مختلف برگزار می‌شود.

کریمی با بیان اینکه در مرحله نخست این رزمایش تعدادی از نیروهای مردمی بسیج در قالب گردان حضور دارند، ادامه داد: ۱۹ گردان بیت‌المقدس در سراسر استان مرکزی از حوزه‌های مقاومت بسیج در قالب رزمایش بزرگ عاشورائیان پس از برگزاری صبحگاه مشترک به سمت محل‌های تعیین شده اعزام و از آنجا به منطقه رزمایش ستون‌کشی می‌کنند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: در مرحله دوم این رزمایش که در بازه زمانی ۹ تا ۲۹ شهریور برگزار خواهد شد، ۲۵۰ گروه جهادی بسیج سازندگی به منظور ارائه خدمات عام‌المنفعه به حاشیه شهرهای استان اعزام می‌شوند.

کریمی به مرحله سوم این رزمایش اشاره و تصریح کرد: این مرحله از رزمایش تحت عنوان همایش بزرگ عاشورائیان، در هفته دفاع مقدس و با حضور تمامی سازمان‌های بسیج از قبیل گردان‌های عاشورا، الزهرا، بیت‌المقدس و امام علی(ع) برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه بسیجیان با حضور در این رزمایش ها اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در برابر دشمنان به نمایش می گذارند، افزود: اگر در روزگار جبهه و جنگ حضور رزمندگان بسیجی مانع از نفوذ دشمن به خاک وطن شد امروز هم فعالیت بسیج در امتداد راه شهیدان و حفظ و حراست از دستاوردهای مقدس شهدا بوده و این اقدامات باعث شادی و خوشحالی دوستان و یأس و نا امیدی دشمنان و تجدید پیمان مجدد با امام(ره) و رهبر معظم انقلاب خواهد شد.

اراک

سرهنگ محمدرضا عسگری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) در اراک گفت: این رزمایش در شهرستان اراک از امروز دوشنبه از ساعت ۸ صبح شروع شده است.

عسگری اظهار کرد: در قالب این رزمایش ۴ گردان بیت‌المقدس در اراک با تجمع در مقابله ناحیه مقاومت بسیج به صورت ستون کشی به منظور نمایش اقتدار و حضور در صبحگاه مشترک از چهار منطقه شامل خیابان های قائم مقام فراهانی، خیابان مشهد، خیابان آیت الله غفاری و خیابان جهاد به سمت ستاد فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی حرکت می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) با هدف افزایش روح حماسی، امیدآفرینی، ایجاد یأس در دشمنان، سازماندهی و فراخوانی نیروهای بسیج و به یاد اعزام‌های بزرگ دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در مرحله دوم این رزمایش که در بازه زمانی ۹ تا ۲۹ شهریور برگزار خواهد شد، گروه های جهادی بسیج سازندگی به منظور ارائه خدمات عام‌المنفعه به حاشیه شهر اراک اعزام می‌شوند.

عسگری خاطرنشان کرد: در مرحله سوم  رزمایش تحت عنوان همایش بزرگ عاشورائیان، در هفته دفاع مقدس با حضور تمامی سازمان‌های بسیج برگزار می‌شود.

کمیجان

سرهنگ پاسدار رشید اکبری، فرمانده سپاه ناحیه کمیجان در گفتگو با خبرنگار دیار آفتاب؛ از برگزاری رزمایش بزرگ عاشورائیان سپاهیان محمد رسول الله(ص) ۲ از امروز دوشنبه ۱۲ شهریورماه با رمز «یا رسول الله» در شهرستان کمیجان خبر داد و افزود: این رزمایش سراسری با عنوان عاشورائیان سپاهیان محمد رسول الله ۲ در سراسر کشور از نهم تا ۲۹ شهریور‌ماه برگزار می شود.

اکبری تصریح کرد: مرحله اصلی این رزمایش از امروز با شرکت گردان‌ بیت المقدس و اجرای برنامه‌های رزمی و فرهنگی از ساعت ۸ صبح در کمیجان آغاز و تا بعد از نماز مغرب و عشاء با رزم شبانه پایان می‌یابد.

وی در ادامه به تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان اشاره کرد و گفت: نخستین بخش رزمایش ستون‌کشی و حرکت حماسی بسیجیان در سطح شهر انجام شد و تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان کمیجان در حاشیه این رزمایش، در مدرسه شبانه روزی قمر بنی هاشم(ع) کمیجان برگزار و بسیجیان با تجمع، اقتدار و عظمت ملت ایران را به دنیا نشان دادند.

 اکبری با اشاره به اعزام گروه های جهادی به مناطق جهت خدمت رسانی گفت: این بخش از رزمایش شامل اعزام همزمان گروه‌های جهادی در قالب گروه های مختلف در بخش میلاجرد و مرکزی است که طی آن گروه های جهادی در عرصه های مختلف بهداشتی، عمرانی و فرهنگی به مناطق محروم و کمتر برخوردار جهت خدمت رسانی و محرومیت زدایی اعزام می شوند.

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان تصریح کرد: هدف از برگزاری این رزمایش بزرگ اقتدار عاشوراییان در کشور، امید بخشی به مردم، مأیوس ساختن دشمن و کمک به دستگاه هایی است که نیازمند کمک بسیج هستند.

وی افزود: باتوجه به این که دشمنان جمهوری اسلامی ایران درصدد جنگ اقتصادی علیه ایران هستند و برای انجام نقشه های خرابکارانه در منطقه وارد شدند، ما با این حرکت اتحاد، اقتدار و انسجام ملت ایران و نیروهای امنیتی، نظامی و بسیجی را نشان می دهیم و به جهانیان ثابت خواهیم کرد همچنان در صحنه هستیم و از نظام مقدس اسلامی دفاع می کنیم.

دلیجان

آغاز رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) در دلیجان

سرهنگ پاسدار نباتی، فرمانده سپاه دلیجان گفت: رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) روز دوشنبه ۱۲ شهریورماه هم‌زمان با سراسر استان مرکزی در منطقه عمومی شهرستان دلیجان(سینقان) برگزار شد.

نباتی اظهار کرد: از شهرستان دلیجان یک گردان بیت المقدس و ۸ گروه جهادی در این رزمایش حضور دارند و از ساعت ۸ صبح با حرکت به سمت منطقه عمومی فعالیت های خود را آغاز کردند.

فرمانده سپاه دلیجان بیان کرد: گروه های جهادی با اعزام به مناطق محروم و حاشیه شهر خدمات مختلف در حوزه های عمرانی، فرهنگی، بهداشتی، آموزشی و ... را ارائه می کنند.

نباتی نمایش اقتدار بسیجیان، حفظ انسجام، محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم را از اهداف برگزاری این رزمایش عنوان کرد.

فراهان

سرهنگ پاسدار رضایی، فرمانده سپاه شهرستان فراهان با اشاره به اینکه رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله(ص) در قالب دو قرارگاه برگزار می‌شود، گفت: قرارگاه امام هادی(ع) ماموریت برگزاری رزمایش را به عهده دارد و قرارگاه محرومیت‌زدایی ماموریت دارد گروه های جهادی را به مناطق محروم شهرستان اعزام و درعرصه های فرهنگی، فنی عمرانی، آموزشی تبلیغی، مشاوره، بهداشت و درمان و مقابله با آسیب های اجتماعی به همشهریان خدمات رسانی خواهند کرد.

رضایی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری رزمایش محمد رسول‌الله دو در شهرستان فراهان به کار گرفته شده است، افزود: با برگزاری این رزمایش اتحاد و همدلی و اقتدار ملت ایران به دنیا نشان داده می شود.

وی ادامه داد: مرحله اصلی این رزمایش امروز دوشنبه ۱۲ شهریورماه با شرکت گردان‌های بیت المقدس و اجرای برنامه‌های رزمی و فرهنگی در فرمهین آغاز شد و در نخستین بخش رزمایش ستون‌کشی و حرکت حماسی بسیجیان در سطح شهر انجام  شد.

فرمانده سپاه شهرستان فراهان با بیان اینکه بسیجیان با تجمع، اقتدار و عظمت ملت ایران را به دنیا نشان خواهند داد گفت: دشمنان و استکبار جهانی با ترفند‌های مختلف در صدد ضربه زدن به نظام و تضعیف جامعه هستند که با وحدت و همدلی نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل می‌شود.

رضایی بیان کرد: بسیجیان شهرستان فراهان در عرصه‌های مختلف پیشگام بوده و این بار نیز با توجه به توطئه‌های دشمنان به صحنه آمده و با نمایش اقتدار و عظمت این توطئه‌ها را به یاس و ناامیدی تبدیل می‌کنند.

رضایی نقش رسانه‌ها و خبرنگاران را در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان مهم برشمرد و بیان کرد: دشمنان و استکبار جهانی با ترفند‌های مختلف در قالب جنگ نرم در صدد تضعیف نظام هستند که رسانه‌ها نقش مهمی در این زمینه دارند.

تفرش

در تفرش نیز از ساعات اولیه صبح امروز مرحله نخست رزمایش بزرگ عاشورایی سپاه محمد رسول‌الله(ص) ۲ با رمز «یا رسول‌الله(ص)» و با حضور پررنگ بسیجیان تفرشی در قالب گردان‌های بیت‌المقدس آغاز شد.

بسیجیان شهرستان تفرش نیز با در دست داشتن پرچم های سرخ «یا مهدی» و «یا حسین» و «لبیک یا روح‌الله» آمادگی خود را برای خدمت رسانی در صحنه‌های مختلف اعلام کردند.

 

 

ساوه

در شهرستان ساوه نیز این رزمایش با حضور ۳ گردان بیت‌المقدس آغاز شد.

۳۰ گروه جهادی ساوجی در این رزمایش در سه محور فرهنگی، عمرانی و سلامت در محلات حاشیه نشین این شهرستان از جمله کوی علوی، محله امام زاده یحیی (ع) و کوی ولیعصر (عج) از ۱۴ شهریور به مدت یک هفته به ارائه خدمات عام‌المنفعه می‌پردازند.

ایستگاه صلواتی، عرفه نقاشی، سخنرانی، برگزاری مسابقات از جمله برنامه‌های جانبی این رزمایش در شهرستان ساوه است که با حضور پر رنگ بسیجیان اجرایی می‌شود.

شازند

سرهنگ پاسدار محمد مهجوری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شازند با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) در شازند گفت: این رزمایش در شهرستان شازند از ساعت ۷ صبح امروز آغاز شد.

مهجوری اظهار کرد: در قالب این رزمایش ۶ گروه جهادی و ۲ گردان بیت‌المقدس با تجمع در مقابل ناحیه مقاومت بسیج با عبور از خیابان های شازند به سمت محل تجمع در منطقه عمومی شهرستان حرکت کردند و بعد از برگزار مراسم صبحگاه مشترک به محل های تعیین شده اعزام شدند.

وی ادامه داد: گروه های جهادی در این رزمایش خدمات مختلفی را در حوزه های آموزشی، بهداشتی، درمانی، فرهنگی، عمرانی به مردم ارائه می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شازند حفظ انسجام و اعلام آمادگی در برابر تهدید های احتمالی را از اهداف برگزاری رزماشین عنوان کرد.

آشتیان

بسیجیان شهرستان آشتیان نیز صبح امروز به رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج محمدرسول‌الله (ص) ۲ در سطح استان مرکزی پیوستند.

در این رزمایش که از روز جمعه ۹ شهریورماه آغاز شده و قرار است تا ۲۹ شهریور ادامه یابد، اعضای گردان‌های بیت‌المقدس در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار شهرستان به ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی و محرومیت‌زدایی می‌پردازند.

محلات

رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) صبح امروز با حضور بسیجیان شهرستان محلات اجرا شد و تمامی بسیجیان گردان بیت‌المقدس شهرستان محلات به‌صورت خودجوش در این رزمایش شرکت کردند.

این رزمایش باهدف افزایش امیدآفرینی در مردم، ایجاد یأس و ناامیدی در دشمنان، تقویت روحیه جهادی، وحدت و همدلی برگزار شد.

هم‌زمان با اعزام گردان‌های بیت‌المقدس به رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله(ص)، ۸ گروه از جهادگران این شهرستان به مناطق حاشیه شهر محلات اعزام شدند تا به ارائه مردم یاری و خدمت رسانی در عرصه‌های مختلف عمرانی، بهداشتی، فرهنگی و... بپردازند.

خمین

در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) ۲ شهرستان خمین، سربازان روح‌الله بار دیگر حماسه روزهای دوران دفاع مقدس را متجلی ساختند و حال و هوایی دیگر به فضای شهرر بخشیدند.

فضایی که یادآور روزهای اعزام رزمندگان به جبهه‌های نبرد بود، روزهایی که بسیجیان داوطلبانه ندای ولی فقیه را لبیک گفتند و به مقابله با دشمن پرداختند و از ارزش‌های اسلامی و تمامیت ارضی کشور با تمام توان حراست کردند.

خنداب

بسیجیان شهرستان خنداب نیز امروز همزمان با دیگر شهرستان‌های استان مرکزی در قالب گردان‌های بیت‌المقدس در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) ۲ پس از حضور در گلزار شهدای این شهرستان و تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و امام شهدا با ستون‌کشی به محل سپاه ناحیه مقاومت بسیج خنداب اعزام شدند و پس از برگزاری صبحگاه مشترک، با اجرای حرکات نمایشی رزمی و نظامی اقتدار و توان نیروی بسیج را به نمایش گذاشتند.

همچنین گروه‌های جهادی این شهرستان به مدت ۱۰ روز در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار شهر خنداب حضور پیدا کرده و به خدمت رسانی در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، بهداشت و درمان، اقتصادی و آموزشی خواهند پرداخت.

 

زرندیه

در شهرستان زرندیه نیز بسیجیان گردان بیت‌المقدس این شهرستان با حضور پررنگ در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمدرسول‌الله(ص) بار دیگر آمادگی خود را برای حضور در عرصه‌های مختلف به منظور حراست از دستاوردها و اهداف انقلاب اسلامی اعلام کردند.

گروه های جهادی این شهرستان همزمان با آغاز رزمایش به خدمت رسانی در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار پرداخته‌اند.

 

 
,

تفکر بسیجی امروز به عنوان تفکری پویا و بالنده و پیشرو در عرصه‌های ملی و بین المللی است.

صبح امروز مرحله نخست رزمایش بزرگ عاشورایی سپاه محمد رسول‌الله(ص) ۲ با رمز «یا رسول‌الله(ص)» و با حضور پررنگ بسیجیان استان مرکزی در قالب ۱۹ گردان بیت‌المقدس بار دیگر توان و اقتدار این لشکر مخلص خدا را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش می‌گذارد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

رزمایش بزرگ عاشورایی نشانگر اتحاد، همدلی و اقتدار ملت ایران به جهانیان است

سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار دیار آفتاب؛ گفت: رزمایش بزرگ عاشورایی سپاه محمد رسول‌الله(ص) ۲ نشانگر اتحاد، همدلی و اقتدار ملت ایران به جهانیان است.

وی با بیان اینکه نیروی مقاومت مردمی بسیج در همه عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، نظامی، فرهنگی، اقتصادی و سازندگی حضور فعال دارد، افزود: دشمن شبانه‌روز خواب را بر خود حرام کرده و دشمنی خود را در عرصه‌های مختلف امتحان کرده است اما بسیجیان این بار نیز با توجه به توطئه‌های دشمنان به صحنه آمده و با نمایش اقتدار، این توطئه‌ها را به یاس و ناامیدی تبدیل می‌کنند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی هدف از این اقدام فرهنگی_ رزمی را نمایش قدرت، انسجام و اقتدار بسیج همانند ایام دفاع مقدس دانست و گفت: بر اساس تصمیمات فرماندهی کل سپاه پاسداران رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲، در سه مقطع زمانی و با حضور نیروهای گردان‌های بیت‌ المقدس در عرصه‌های مختلف برگزار می‌شود.

کریمی با بیان اینکه در مرحله نخست این رزمایش تعدادی از نیروهای مردمی بسیج در قالب گردان حضور دارند، ادامه داد: ۱۹ گردان بیت‌المقدس در سراسر استان مرکزی از حوزه‌های مقاومت بسیج در قالب رزمایش بزرگ عاشورائیان پس از برگزاری صبحگاه مشترک به سمت محل‌های تعیین شده اعزام و از آنجا به منطقه رزمایش ستون‌کشی می‌کنند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: در مرحله دوم این رزمایش که در بازه زمانی ۹ تا ۲۹ شهریور برگزار خواهد شد، ۲۵۰ گروه جهادی بسیج سازندگی به منظور ارائه خدمات عام‌المنفعه به حاشیه شهرهای استان اعزام می‌شوند.

کریمی به مرحله سوم این رزمایش اشاره و تصریح کرد: این مرحله از رزمایش تحت عنوان همایش بزرگ عاشورائیان، در هفته دفاع مقدس و با حضور تمامی سازمان‌های بسیج از قبیل گردان‌های عاشورا، الزهرا، بیت‌المقدس و امام علی(ع) برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه بسیجیان با حضور در این رزمایش ها اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در برابر دشمنان به نمایش می گذارند، افزود: اگر در روزگار جبهه و جنگ حضور رزمندگان بسیجی مانع از نفوذ دشمن به خاک وطن شد امروز هم فعالیت بسیج در امتداد راه شهیدان و حفظ و حراست از دستاوردهای مقدس شهدا بوده و این اقدامات باعث شادی و خوشحالی دوستان و یأس و نا امیدی دشمنان و تجدید پیمان مجدد با امام(ره) و رهبر معظم انقلاب خواهد شد.

اراک

سرهنگ محمدرضا عسگری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) در اراک گفت: این رزمایش در شهرستان اراک از امروز دوشنبه از ساعت ۸ صبح شروع شده است.

عسگری اظهار کرد: در قالب این رزمایش ۴ گردان بیت‌المقدس در اراک با تجمع در مقابله ناحیه مقاومت بسیج به صورت ستون کشی به منظور نمایش اقتدار و حضور در صبحگاه مشترک از چهار منطقه شامل خیابان های قائم مقام فراهانی، خیابان مشهد، خیابان آیت الله غفاری و خیابان جهاد به سمت ستاد فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی حرکت می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) با هدف افزایش روح حماسی، امیدآفرینی، ایجاد یأس در دشمنان، سازماندهی و فراخوانی نیروهای بسیج و به یاد اعزام‌های بزرگ دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در مرحله دوم این رزمایش که در بازه زمانی ۹ تا ۲۹ شهریور برگزار خواهد شد، گروه های جهادی بسیج سازندگی به منظور ارائه خدمات عام‌المنفعه به حاشیه شهر اراک اعزام می‌شوند.

عسگری خاطرنشان کرد: در مرحله سوم  رزمایش تحت عنوان همایش بزرگ عاشورائیان، در هفته دفاع مقدس با حضور تمامی سازمان‌های بسیج برگزار می‌شود.

کمیجان

سرهنگ پاسدار رشید اکبری، فرمانده سپاه ناحیه کمیجان در گفتگو با خبرنگار دیار آفتاب؛ از برگزاری رزمایش بزرگ عاشورائیان سپاهیان محمد رسول الله(ص) ۲ از امروز دوشنبه ۱۲ شهریورماه با رمز «یا رسول الله» در شهرستان کمیجان خبر داد و افزود: این رزمایش سراسری با عنوان عاشورائیان سپاهیان محمد رسول الله ۲ در سراسر کشور از نهم تا ۲۹ شهریور‌ماه برگزار می شود.

اکبری تصریح کرد: مرحله اصلی این رزمایش از امروز با شرکت گردان‌ بیت المقدس و اجرای برنامه‌های رزمی و فرهنگی از ساعت ۸ صبح در کمیجان آغاز و تا بعد از نماز مغرب و عشاء با رزم شبانه پایان می‌یابد.

وی در ادامه به تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان اشاره کرد و گفت: نخستین بخش رزمایش ستون‌کشی و حرکت حماسی بسیجیان در سطح شهر انجام شد و تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان کمیجان در حاشیه این رزمایش، در مدرسه شبانه روزی قمر بنی هاشم(ع) کمیجان برگزار و بسیجیان با تجمع، اقتدار و عظمت ملت ایران را به دنیا نشان دادند.

 اکبری با اشاره به اعزام گروه های جهادی به مناطق جهت خدمت رسانی گفت: این بخش از رزمایش شامل اعزام همزمان گروه‌های جهادی در قالب گروه های مختلف در بخش میلاجرد و مرکزی است که طی آن گروه های جهادی در عرصه های مختلف بهداشتی، عمرانی و فرهنگی به مناطق محروم و کمتر برخوردار جهت خدمت رسانی و محرومیت زدایی اعزام می شوند.

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان تصریح کرد: هدف از برگزاری این رزمایش بزرگ اقتدار عاشوراییان در کشور، امید بخشی به مردم، مأیوس ساختن دشمن و کمک به دستگاه هایی است که نیازمند کمک بسیج هستند.

وی افزود: باتوجه به این که دشمنان جمهوری اسلامی ایران درصدد جنگ اقتصادی علیه ایران هستند و برای انجام نقشه های خرابکارانه در منطقه وارد شدند، ما با این حرکت اتحاد، اقتدار و انسجام ملت ایران و نیروهای امنیتی، نظامی و بسیجی را نشان می دهیم و به جهانیان ثابت خواهیم کرد همچنان در صحنه هستیم و از نظام مقدس اسلامی دفاع می کنیم.

دلیجان

آغاز رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) در دلیجان

سرهنگ پاسدار نباتی، فرمانده سپاه دلیجان گفت: رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) روز دوشنبه ۱۲ شهریورماه هم‌زمان با سراسر استان مرکزی در منطقه عمومی شهرستان دلیجان(سینقان) برگزار شد.

نباتی اظهار کرد: از شهرستان دلیجان یک گردان بیت المقدس و ۸ گروه جهادی در این رزمایش حضور دارند و از ساعت ۸ صبح با حرکت به سمت منطقه عمومی فعالیت های خود را آغاز کردند.

فرمانده سپاه دلیجان بیان کرد: گروه های جهادی با اعزام به مناطق محروم و حاشیه شهر خدمات مختلف در حوزه های عمرانی، فرهنگی، بهداشتی، آموزشی و ... را ارائه می کنند.

نباتی نمایش اقتدار بسیجیان، حفظ انسجام، محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم را از اهداف برگزاری این رزمایش عنوان کرد.

فراهان

سرهنگ پاسدار رضایی، فرمانده سپاه شهرستان فراهان با اشاره به اینکه رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله(ص) در قالب دو قرارگاه برگزار می‌شود، گفت: قرارگاه امام هادی(ع) ماموریت برگزاری رزمایش را به عهده دارد و قرارگاه محرومیت‌زدایی ماموریت دارد گروه های جهادی را به مناطق محروم شهرستان اعزام و درعرصه های فرهنگی، فنی عمرانی، آموزشی تبلیغی، مشاوره، بهداشت و درمان و مقابله با آسیب های اجتماعی به همشهریان خدمات رسانی خواهند کرد.

رضایی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری رزمایش محمد رسول‌الله دو در شهرستان فراهان به کار گرفته شده است، افزود: با برگزاری این رزمایش اتحاد و همدلی و اقتدار ملت ایران به دنیا نشان داده می شود.

وی ادامه داد: مرحله اصلی این رزمایش امروز دوشنبه ۱۲ شهریورماه با شرکت گردان‌های بیت المقدس و اجرای برنامه‌های رزمی و فرهنگی در فرمهین آغاز شد و در نخستین بخش رزمایش ستون‌کشی و حرکت حماسی بسیجیان در سطح شهر انجام  شد.

فرمانده سپاه شهرستان فراهان با بیان اینکه بسیجیان با تجمع، اقتدار و عظمت ملت ایران را به دنیا نشان خواهند داد گفت: دشمنان و استکبار جهانی با ترفند‌های مختلف در صدد ضربه زدن به نظام و تضعیف جامعه هستند که با وحدت و همدلی نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل می‌شود.

رضایی بیان کرد: بسیجیان شهرستان فراهان در عرصه‌های مختلف پیشگام بوده و این بار نیز با توجه به توطئه‌های دشمنان به صحنه آمده و با نمایش اقتدار و عظمت این توطئه‌ها را به یاس و ناامیدی تبدیل می‌کنند.

رضایی نقش رسانه‌ها و خبرنگاران را در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان مهم برشمرد و بیان کرد: دشمنان و استکبار جهانی با ترفند‌های مختلف در قالب جنگ نرم در صدد تضعیف نظام هستند که رسانه‌ها نقش مهمی در این زمینه دارند.

تفرش

در تفرش نیز از ساعات اولیه صبح امروز مرحله نخست رزمایش بزرگ عاشورایی سپاه محمد رسول‌الله(ص) ۲ با رمز «یا رسول‌الله(ص)» و با حضور پررنگ بسیجیان تفرشی در قالب گردان‌های بیت‌المقدس آغاز شد.

بسیجیان شهرستان تفرش نیز با در دست داشتن پرچم های سرخ «یا مهدی» و «یا حسین» و «لبیک یا روح‌الله» آمادگی خود را برای خدمت رسانی در صحنه‌های مختلف اعلام کردند.

 

 

ساوه

در شهرستان ساوه نیز این رزمایش با حضور ۳ گردان بیت‌المقدس آغاز شد.

۳۰ گروه جهادی ساوجی در این رزمایش در سه محور فرهنگی، عمرانی و سلامت در محلات حاشیه نشین این شهرستان از جمله کوی علوی، محله امام زاده یحیی (ع) و کوی ولیعصر (عج) از ۱۴ شهریور به مدت یک هفته به ارائه خدمات عام‌المنفعه می‌پردازند.

ایستگاه صلواتی، عرفه نقاشی، سخنرانی، برگزاری مسابقات از جمله برنامه‌های جانبی این رزمایش در شهرستان ساوه است که با حضور پر رنگ بسیجیان اجرایی می‌شود.

شازند

سرهنگ پاسدار محمد مهجوری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شازند با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) در شازند گفت: این رزمایش در شهرستان شازند از ساعت ۷ صبح امروز آغاز شد.

مهجوری اظهار کرد: در قالب این رزمایش ۶ گروه جهادی و ۲ گردان بیت‌المقدس با تجمع در مقابل ناحیه مقاومت بسیج با عبور از خیابان های شازند به سمت محل تجمع در منطقه عمومی شهرستان حرکت کردند و بعد از برگزار مراسم صبحگاه مشترک به محل های تعیین شده اعزام شدند.

وی ادامه داد: گروه های جهادی در این رزمایش خدمات مختلفی را در حوزه های آموزشی، بهداشتی، درمانی، فرهنگی، عمرانی به مردم ارائه می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شازند حفظ انسجام و اعلام آمادگی در برابر تهدید های احتمالی را از اهداف برگزاری رزماشین عنوان کرد.

آشتیان

بسیجیان شهرستان آشتیان نیز صبح امروز به رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج محمدرسول‌الله (ص) ۲ در سطح استان مرکزی پیوستند.

در این رزمایش که از روز جمعه ۹ شهریورماه آغاز شده و قرار است تا ۲۹ شهریور ادامه یابد، اعضای گردان‌های بیت‌المقدس در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار شهرستان به ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی و محرومیت‌زدایی می‌پردازند.

محلات

رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) صبح امروز با حضور بسیجیان شهرستان محلات اجرا شد و تمامی بسیجیان گردان بیت‌المقدس شهرستان محلات به‌صورت خودجوش در این رزمایش شرکت کردند.

این رزمایش باهدف افزایش امیدآفرینی در مردم، ایجاد یأس و ناامیدی در دشمنان، تقویت روحیه جهادی، وحدت و همدلی برگزار شد.

هم‌زمان با اعزام گردان‌های بیت‌المقدس به رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله(ص)، ۸ گروه از جهادگران این شهرستان به مناطق حاشیه شهر محلات اعزام شدند تا به ارائه مردم یاری و خدمت رسانی در عرصه‌های مختلف عمرانی، بهداشتی، فرهنگی و... بپردازند.

خمین

در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) ۲ شهرستان خمین، سربازان روح‌الله بار دیگر حماسه روزهای دوران دفاع مقدس را متجلی ساختند و حال و هوایی دیگر به فضای شهرر بخشیدند.

فضایی که یادآور روزهای اعزام رزمندگان به جبهه‌های نبرد بود، روزهایی که بسیجیان داوطلبانه ندای ولی فقیه را لبیک گفتند و به مقابله با دشمن پرداختند و از ارزش‌های اسلامی و تمامیت ارضی کشور با تمام توان حراست کردند.

خنداب

بسیجیان شهرستان خنداب نیز امروز همزمان با دیگر شهرستان‌های استان مرکزی در قالب گردان‌های بیت‌المقدس در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) ۲ پس از حضور در گلزار شهدای این شهرستان و تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و امام شهدا با ستون‌کشی به محل سپاه ناحیه مقاومت بسیج خنداب اعزام شدند و پس از برگزاری صبحگاه مشترک، با اجرای حرکات نمایشی رزمی و نظامی اقتدار و توان نیروی بسیج را به نمایش گذاشتند.

همچنین گروه‌های جهادی این شهرستان به مدت ۱۰ روز در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار شهر خنداب حضور پیدا کرده و به خدمت رسانی در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، بهداشت و درمان، اقتصادی و آموزشی خواهند پرداخت.

 

زرندیه

در شهرستان زرندیه نیز بسیجیان گردان بیت‌المقدس این شهرستان با حضور پررنگ در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمدرسول‌الله(ص) بار دیگر آمادگی خود را برای حضور در عرصه‌های مختلف به منظور حراست از دستاوردها و اهداف انقلاب اسلامی اعلام کردند.

گروه های جهادی این شهرستان همزمان با آغاز رزمایش به خدمت رسانی در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار پرداخته‌اند.

 

 
,

تفکر بسیجی امروز به عنوان تفکری پویا و بالنده و پیشرو در عرصه‌های ملی و بین المللی است.

,

صبح امروز مرحله نخست رزمایش بزرگ عاشورایی سپاه محمد رسول‌الله(ص) ۲ با رمز «یا رسول‌الله(ص)» و با حضور پررنگ بسیجیان استان مرکزی در قالب ۱۹ گردان بیت‌المقدس بار دیگر توان و اقتدار این لشکر مخلص خدا را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش می‌گذارد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

, فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:,

رزمایش بزرگ عاشورایی نشانگر اتحاد، همدلی و اقتدار ملت ایران به جهانیان است

, رزمایش بزرگ عاشورایی نشانگر اتحاد، همدلی و اقتدار ملت ایران به جهانیان است, رزمایش بزرگ عاشورایی نشانگر اتحاد، همدلی و اقتدار ملت ایران به جهانیان است,

سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار دیار آفتاب؛ گفت: رزمایش بزرگ عاشورایی سپاه محمد رسول‌الله(ص) ۲ نشانگر اتحاد، همدلی و اقتدار ملت ایران به جهانیان است.

,

, ,

وی با بیان اینکه نیروی مقاومت مردمی بسیج در همه عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، نظامی، فرهنگی، اقتصادی و سازندگی حضور فعال دارد، افزود: دشمن شبانه‌روز خواب را بر خود حرام کرده و دشمنی خود را در عرصه‌های مختلف امتحان کرده است اما بسیجیان این بار نیز با توجه به توطئه‌های دشمنان به صحنه آمده و با نمایش اقتدار، این توطئه‌ها را به یاس و ناامیدی تبدیل می‌کنند.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی هدف از این اقدام فرهنگی_ رزمی را نمایش قدرت، انسجام و اقتدار بسیج همانند ایام دفاع مقدس دانست و گفت: بر اساس تصمیمات فرماندهی کل سپاه پاسداران رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲، در سه مقطع زمانی و با حضور نیروهای گردان‌های بیت‌ المقدس در عرصه‌های مختلف برگزار می‌شود.

,

کریمی با بیان اینکه در مرحله نخست این رزمایش تعدادی از نیروهای مردمی بسیج در قالب گردان حضور دارند، ادامه داد: ۱۹ گردان بیت‌المقدس در سراسر استان مرکزی از حوزه‌های مقاومت بسیج در قالب رزمایش بزرگ عاشورائیان پس از برگزاری صبحگاه مشترک به سمت محل‌های تعیین شده اعزام و از آنجا به منطقه رزمایش ستون‌کشی می‌کنند.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: در مرحله دوم این رزمایش که در بازه زمانی ۹ تا ۲۹ شهریور برگزار خواهد شد، ۲۵۰ گروه جهادی بسیج سازندگی به منظور ارائه خدمات عام‌المنفعه به حاشیه شهرهای استان اعزام می‌شوند.

,

کریمی به مرحله سوم این رزمایش اشاره و تصریح کرد: این مرحله از رزمایش تحت عنوان همایش بزرگ عاشورائیان، در هفته دفاع مقدس و با حضور تمامی سازمان‌های بسیج از قبیل گردان‌های عاشورا، الزهرا، بیت‌المقدس و امام علی(ع) برگزار خواهد شد.

,

وی با تاکید بر اینکه بسیجیان با حضور در این رزمایش ها اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در برابر دشمنان به نمایش می گذارند، افزود: اگر در روزگار جبهه و جنگ حضور رزمندگان بسیجی مانع از نفوذ دشمن به خاک وطن شد امروز هم فعالیت بسیج در امتداد راه شهیدان و حفظ و حراست از دستاوردهای مقدس شهدا بوده و این اقدامات باعث شادی و خوشحالی دوستان و یأس و نا امیدی دشمنان و تجدید پیمان مجدد با امام(ره) و رهبر معظم انقلاب خواهد شد.

,

اراک

, اراک, اراک,

سرهنگ محمدرضا عسگری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) در اراک گفت: این رزمایش در شهرستان اراک از امروز دوشنبه از ساعت ۸ صبح شروع شده است.

,

عسگری اظهار کرد: در قالب این رزمایش ۴ گردان بیت‌المقدس در اراک با تجمع در مقابله ناحیه مقاومت بسیج به صورت ستون کشی به منظور نمایش اقتدار و حضور در صبحگاه مشترک از چهار منطقه شامل خیابان های قائم مقام فراهانی، خیابان مشهد، خیابان آیت الله غفاری و خیابان جهاد به سمت ستاد فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی حرکت می‌کنند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) با هدف افزایش روح حماسی، امیدآفرینی، ایجاد یأس در دشمنان، سازماندهی و فراخوانی نیروهای بسیج و به یاد اعزام‌های بزرگ دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.

,

وی اضافه کرد: در مرحله دوم این رزمایش که در بازه زمانی ۹ تا ۲۹ شهریور برگزار خواهد شد، گروه های جهادی بسیج سازندگی به منظور ارائه خدمات عام‌المنفعه به حاشیه شهر اراک اعزام می‌شوند.

,

عسگری خاطرنشان کرد: در مرحله سوم  رزمایش تحت عنوان همایش بزرگ عاشورائیان، در هفته دفاع مقدس با حضور تمامی سازمان‌های بسیج برگزار می‌شود.

,

کمیجان

, کمیجان, کمیجان,

سرهنگ پاسدار رشید اکبری، فرمانده سپاه ناحیه کمیجان در گفتگو با خبرنگار دیار آفتاب؛ از برگزاری رزمایش بزرگ عاشورائیان سپاهیان محمد رسول الله(ص) ۲ از امروز دوشنبه ۱۲ شهریورماه با رمز «یا رسول الله» در شهرستان کمیجان خبر داد و افزود: این رزمایش سراسری با عنوان عاشورائیان سپاهیان محمد رسول الله ۲ در سراسر کشور از نهم تا ۲۹ شهریور‌ماه برگزار می شود.

, دیار آفتاب,

, ,

, ,

, ,

اکبری تصریح کرد: مرحله اصلی این رزمایش از امروز با شرکت گردان‌ بیت المقدس و اجرای برنامه‌های رزمی و فرهنگی از ساعت ۸ صبح در کمیجان آغاز و تا بعد از نماز مغرب و عشاء با رزم شبانه پایان می‌یابد.

,

وی در ادامه به تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان اشاره کرد و گفت: نخستین بخش رزمایش ستون‌کشی و حرکت حماسی بسیجیان در سطح شهر انجام شد و تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان کمیجان در حاشیه این رزمایش، در مدرسه شبانه روزی قمر بنی هاشم(ع) کمیجان برگزار و بسیجیان با تجمع، اقتدار و عظمت ملت ایران را به دنیا نشان دادند.

,

 اکبری با اشاره به اعزام گروه های جهادی به مناطق جهت خدمت رسانی گفت: این بخش از رزمایش شامل اعزام همزمان گروه‌های جهادی در قالب گروه های مختلف در بخش میلاجرد و مرکزی است که طی آن گروه های جهادی در عرصه های مختلف بهداشتی، عمرانی و فرهنگی به مناطق محروم و کمتر برخوردار جهت خدمت رسانی و محرومیت زدایی اعزام می شوند.

,

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان تصریح کرد: هدف از برگزاری این رزمایش بزرگ اقتدار عاشوراییان در کشور، امید بخشی به مردم، مأیوس ساختن دشمن و کمک به دستگاه هایی است که نیازمند کمک بسیج هستند.

,

وی افزود: باتوجه به این که دشمنان جمهوری اسلامی ایران درصدد جنگ اقتصادی علیه ایران هستند و برای انجام نقشه های خرابکارانه در منطقه وارد شدند، ما با این حرکت اتحاد، اقتدار و انسجام ملت ایران و نیروهای امنیتی، نظامی و بسیجی را نشان می دهیم و به جهانیان ثابت خواهیم کرد همچنان در صحنه هستیم و از نظام مقدس اسلامی دفاع می کنیم.

,

دلیجان

, دلیجان, دلیجان,

آغاز رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) در دلیجان

, آغاز رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) در دلیجان, آغاز رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) در دلیجان,

سرهنگ پاسدار نباتی، فرمانده سپاه دلیجان گفت: رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) روز دوشنبه ۱۲ شهریورماه هم‌زمان با سراسر استان مرکزی در منطقه عمومی شهرستان دلیجان(سینقان) برگزار شد.

,

, ,

, ,

نباتی اظهار کرد: از شهرستان دلیجان یک گردان بیت المقدس و ۸ گروه جهادی در این رزمایش حضور دارند و از ساعت ۸ صبح با حرکت به سمت منطقه عمومی فعالیت های خود را آغاز کردند.

,

فرمانده سپاه دلیجان بیان کرد: گروه های جهادی با اعزام به مناطق محروم و حاشیه شهر خدمات مختلف در حوزه های عمرانی، فرهنگی، بهداشتی، آموزشی و ... را ارائه می کنند.

,

نباتی نمایش اقتدار بسیجیان، حفظ انسجام، محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم را از اهداف برگزاری این رزمایش عنوان کرد.

,

فراهان

, فراهان, فراهان,

سرهنگ پاسدار رضایی، فرمانده سپاه شهرستان فراهان با اشاره به اینکه رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله(ص) در قالب دو قرارگاه برگزار می‌شود، گفت: قرارگاه امام هادی(ع) ماموریت برگزاری رزمایش را به عهده دارد و قرارگاه محرومیت‌زدایی ماموریت دارد گروه های جهادی را به مناطق محروم شهرستان اعزام و درعرصه های فرهنگی، فنی عمرانی، آموزشی تبلیغی، مشاوره، بهداشت و درمان و مقابله با آسیب های اجتماعی به همشهریان خدمات رسانی خواهند کرد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

رضایی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری رزمایش محمد رسول‌الله دو در شهرستان فراهان به کار گرفته شده است، افزود: با برگزاری این رزمایش اتحاد و همدلی و اقتدار ملت ایران به دنیا نشان داده می شود.

,

وی ادامه داد: مرحله اصلی این رزمایش امروز دوشنبه ۱۲ شهریورماه با شرکت گردان‌های بیت المقدس و اجرای برنامه‌های رزمی و فرهنگی در فرمهین آغاز شد و در نخستین بخش رزمایش ستون‌کشی و حرکت حماسی بسیجیان در سطح شهر انجام  شد.

,

فرمانده سپاه شهرستان فراهان با بیان اینکه بسیجیان با تجمع، اقتدار و عظمت ملت ایران را به دنیا نشان خواهند داد گفت: دشمنان و استکبار جهانی با ترفند‌های مختلف در صدد ضربه زدن به نظام و تضعیف جامعه هستند که با وحدت و همدلی نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل می‌شود.

,

رضایی بیان کرد: بسیجیان شهرستان فراهان در عرصه‌های مختلف پیشگام بوده و این بار نیز با توجه به توطئه‌های دشمنان به صحنه آمده و با نمایش اقتدار و عظمت این توطئه‌ها را به یاس و ناامیدی تبدیل می‌کنند.

,

رضایی نقش رسانه‌ها و خبرنگاران را در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان مهم برشمرد و بیان کرد: دشمنان و استکبار جهانی با ترفند‌های مختلف در قالب جنگ نرم در صدد تضعیف نظام هستند که رسانه‌ها نقش مهمی در این زمینه دارند.

,

تفرش

, تفرش, تفرش,

در تفرش نیز از ساعات اولیه صبح امروز مرحله نخست رزمایش بزرگ عاشورایی سپاه محمد رسول‌الله(ص) ۲ با رمز «یا رسول‌الله(ص)» و با حضور پررنگ بسیجیان تفرشی در قالب گردان‌های بیت‌المقدس آغاز شد.

,

بسیجیان شهرستان تفرش نیز با در دست داشتن پرچم های سرخ «یا مهدی» و «یا حسین» و «لبیک یا روح‌الله» آمادگی خود را برای خدمت رسانی در صحنه‌های مختلف اعلام کردند.

,

, ,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

, ,

ساوه

, ساوه, ساوه,

در شهرستان ساوه نیز این رزمایش با حضور ۳ گردان بیت‌المقدس آغاز شد.

,

۳۰ گروه جهادی ساوجی در این رزمایش در سه محور فرهنگی، عمرانی و سلامت در محلات حاشیه نشین این شهرستان از جمله کوی علوی، محله امام زاده یحیی (ع) و کوی ولیعصر (عج) از ۱۴ شهریور به مدت یک هفته به ارائه خدمات عام‌المنفعه می‌پردازند.

,

ایستگاه صلواتی، عرفه نقاشی، سخنرانی، برگزاری مسابقات از جمله برنامه‌های جانبی این رزمایش در شهرستان ساوه است که با حضور پر رنگ بسیجیان اجرایی می‌شود.

,

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شازند

, شازند, شازند,

سرهنگ پاسدار محمد مهجوری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شازند با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) در شازند گفت: این رزمایش در شهرستان شازند از ساعت ۷ صبح امروز آغاز شد.

,

مهجوری اظهار کرد: در قالب این رزمایش ۶ گروه جهادی و ۲ گردان بیت‌المقدس با تجمع در مقابل ناحیه مقاومت بسیج با عبور از خیابان های شازند به سمت محل تجمع در منطقه عمومی شهرستان حرکت کردند و بعد از برگزار مراسم صبحگاه مشترک به محل های تعیین شده اعزام شدند.

,

وی ادامه داد: گروه های جهادی در این رزمایش خدمات مختلفی را در حوزه های آموزشی، بهداشتی، درمانی، فرهنگی، عمرانی به مردم ارائه می کنند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شازند حفظ انسجام و اعلام آمادگی در برابر تهدید های احتمالی را از اهداف برگزاری رزماشین عنوان کرد.

,

, , , , , , , , , , ,

آشتیان

, آشتیان, آشتیان,

بسیجیان شهرستان آشتیان نیز صبح امروز به رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج محمدرسول‌الله (ص) ۲ در سطح استان مرکزی پیوستند.

,

در این رزمایش که از روز جمعه ۹ شهریورماه آغاز شده و قرار است تا ۲۹ شهریور ادامه یابد، اعضای گردان‌های بیت‌المقدس در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار شهرستان به ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی و محرومیت‌زدایی می‌پردازند.

,

, ,

, ,

, ,

محلات

, محلات, محلات,

رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) صبح امروز با حضور بسیجیان شهرستان محلات اجرا شد و تمامی بسیجیان گردان بیت‌المقدس شهرستان محلات به‌صورت خودجوش در این رزمایش شرکت کردند.

,

این رزمایش باهدف افزایش امیدآفرینی در مردم، ایجاد یأس و ناامیدی در دشمنان، تقویت روحیه جهادی، وحدت و همدلی برگزار شد.

,

هم‌زمان با اعزام گردان‌های بیت‌المقدس به رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله(ص)، ۸ گروه از جهادگران این شهرستان به مناطق حاشیه شهر محلات اعزام شدند تا به ارائه مردم یاری و خدمت رسانی در عرصه‌های مختلف عمرانی، بهداشتی، فرهنگی و... بپردازند.

,

, , , , , , , , , , , , , , , , ,

خمین

, خمین, خمین,

در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) ۲ شهرستان خمین، سربازان روح‌الله بار دیگر حماسه روزهای دوران دفاع مقدس را متجلی ساختند و حال و هوایی دیگر به فضای شهرر بخشیدند.

,

فضایی که یادآور روزهای اعزام رزمندگان به جبهه‌های نبرد بود، روزهایی که بسیجیان داوطلبانه ندای ولی فقیه را لبیک گفتند و به مقابله با دشمن پرداختند و از ارزش‌های اسلامی و تمامیت ارضی کشور با تمام توان حراست کردند.

,

, , , , , , , , , , , , ,

خنداب

, خنداب, خنداب,

بسیجیان شهرستان خنداب نیز امروز همزمان با دیگر شهرستان‌های استان مرکزی در قالب گردان‌های بیت‌المقدس در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) ۲ پس از حضور در گلزار شهدای این شهرستان و تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و امام شهدا با ستون‌کشی به محل سپاه ناحیه مقاومت بسیج خنداب اعزام شدند و پس از برگزاری صبحگاه مشترک، با اجرای حرکات نمایشی رزمی و نظامی اقتدار و توان نیروی بسیج را به نمایش گذاشتند.

,

همچنین گروه‌های جهادی این شهرستان به مدت ۱۰ روز در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار شهر خنداب حضور پیدا کرده و به خدمت رسانی در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، بهداشت و درمان، اقتصادی و آموزشی خواهند پرداخت.

,

 

,

, , , , , , ,

زرندیه

, زرندیه, زرندیه,

در شهرستان زرندیه نیز بسیجیان گردان بیت‌المقدس این شهرستان با حضور پررنگ در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمدرسول‌الله(ص) بار دیگر آمادگی خود را برای حضور در عرصه‌های مختلف به منظور حراست از دستاوردها و اهداف انقلاب اسلامی اعلام کردند.

,

گروه های جهادی این شهرستان همزمان با آغاز رزمایش به خدمت رسانی در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار پرداخته‌اند.

,

 

,
 
,
, , , , , , , , ,
 
,

انتهای پیام/

]
صبح امروز مرحله نخست رزمایش بزرگ عاشورایی سپاه محمد رسول‌الله(ص) ۲ با رمز «یا رسول‌الله(ص)» و با حضور پررنگ بسیجیان استان مرکزی در قالب ۱۹ گردان بیت‌المقدس بار دیگر توان و اقتدار این لشکر مخلص خدا را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشت.