محتکران از خیانت به مردم بترسند/ دود اختلافات مسئولین به چشم ملت می رود/ رفع حصر سران فتنه خط قرمز نظام است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، امام جمعه موقت کرج در خطبه های نماز جمعه با اشاره به لزوم تولید کالای ایرانی و حمایت مردم از آن، از مبارزه با فساد اقتصادی توسط مسئولین به واسطه کشف انبارهای احتکار شده در البرز قدردانی کرد و گفت: محتکران باید از خیانت به مردم بترسند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, امام جمعه موقت کرج ,

حجت الاسلام قادر محمدی آغاز پروازهای مسافربری فرودگاه بین‌المللی پیام استان البرز را خدمتی بزرگ به مردم این استان است دانست و افزود: امروز برخی از نمایندگان مجلس رفع حصر سران فتنه را خواسته‌اند درحالی‌که می‌دانند مسئله فتنه خط قرمز این نظام است و عده ای نیز به دلیل عدم صلاحیت در مدیریت در حال ضربه زدن به ملت هستند.

,

وی اظهار داشت: برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی صحبت ‌هایی داشته‌ اند که گویی نمایندگان آمریکا هستند و به ‌جای مطرح کردن گرانی و بیکاری که دردهای امروز مردم است به خواسته‌های آمریکایی‌ ها و ترامپ می‌ پردازند.

,

خطیب جمعه موقت کرج تصریح کرد: مداحان در سخنان خود بر اتحاد امت اسلامی تأکید کنند و مسئولان کشور نیز به دنبال اختلاف نباشند؛ چراکه دود این اختلافات به چشم مردم می ‌رود و در فضای مجازی نیز دشمنان ما به دنبال ایجاد تفرقه هستند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
امام جمعه موقت کرج گفت: مسئولان کشور به دنبال اختلاف نباشند؛ چرا که دود این اختلافات به چشم مردم می ‌رود.