توجه به قانون هدفمندسازی یارانه‌ها می‌تواند در شرایط فعلی کارساز باشد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، احمد همتی نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جلسه شواری اداری استان سمنان که با حضور رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار شد با بیان اینکه رعایت قانون در شرایط کنونی کشور می‌تواند راهگشای امور باشد گفت: عامل اصلی توسعه در غرب، رعایت قانون بوده است اما متاسفانه این مساله به آن میزان در کشور ما مورد توجه قرار نگرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه افزود: استقرار دولت الکترونیک می تواند به اجرای قانون در کشور کمک کند.

,

همتی با یادآوری قانون هدفمندسازی یارانه‌ها در سنوات گذشته گفت: اجرای این قانون در شرایط فعلی می‌تواند به پیشبرد امور کشور کمک کند و حتی به عنوان یکی از پایه‌های اقتصادی مقاومتی به خنثی شدن هجمه‌های اقتصادی منجر شود.

,

وی در ادامه این جلسه با اشاره به مبهم بودن وضعیت استخدام‌ها در کشور تصریح کرد: در حال حاضر شاهد وجود انواع استخدام‌ها در بخش‌های مختلف کشور هستیم که در برخی موارد افرادی با مدرک تحصیلی و سوابق کاری مشابه، دریافتی‌های متفاوتی دارند که این موضوع آزاردهنده خواهد بود.

,

نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه ادامه داد: بکارگیری نیروهای انسانی به وضع موجود علاوه بر بی‌عدالتی، بی‌حرمتی به افراد را هم به دنبال دارد که در نهایت به زیان نظام اداری کشور خواهد بود.

,

همتی با انتقاد از تقاوت فاحش پرداخت حقوق کارکنان دولت در بخش‌های مختلف گفت: این موضوع بهره‌وری سیستم اداری کشور را به شدت تهدید می‌کند.

,

وی اصلاح ساختار اداری را یکی از ضرورت‌های کشور دانست و گفت: از سوی دیگر، نحوه جذب و گزینش افراد در دستگاه‌های دولتی دارای نواقصی است که به انتخاب افراد باهوش و مدبر منتهی نمی‌شود.

,

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی سخنان خود در خصوص علت مخالفت مجلس با طرح تامین کالاهای اساسی اظهار کرد: از آنجا که سازمان برنامه و بودجه، بسته‌ای را برای تامین کالاهای ضروری آماده کرده است این طرح در مجلس رای نیاورد.

,

انتهای پیام/

]
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: توجه به قانون هدفمندسازی یارانه‌ها می‌تواند در شرایط فعلی کارساز باشد.