رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (ص) در درگز برگزار می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از درگزخبر؛ محمد رضا غفاری در نشست قرارگاه هماهنگی رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (ص) با بیان اینکه دشمنان از هر راهی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی استفاده می کنند اظهار کرد: دشمن در تلاش است تا با سوء استفاده از التهابات داخلی و نارضایتی ها و همچنین تلاش بی وقفه گروه های غیر همسو و معاندین، ناامیدی و ناکارآمدی نظام را در اذهان مردم تلقین کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درگزخبر,

وی افزود: از مهم ترین وظایف پاسداران و بسیجیان، حفظ دستاوردهای انقلاب، متناسب با شرایط منطقه و کمک به پیشرفت آن است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز عنوان کرد: آرمان های جمهوری اسلامی یعنی عدالت، استقلال، آزادی، حفظ ارزشهای انقلاب، ایستادگی در مقابل نفوذ دشمنان، دفاع از مظلومین عالم به خصوص جهان اسلام و استکبار ستیزی تببین و تعریف شده اند و در این میان سپاه و بسیج مراقبت و پاسداری از این آرمان ها را وظیفه خود می داند.

,

غفاری تشریح کرد: منطقه غرب آسیا به ویژه محیط امنیتی جمهوری اسلامی ایران به دلیل سرعت تحولات، تنوع، پیچیدگی و در هم تنیدگی تهدیدات، در شرایط ناپایداری قرار گرفته و توسعه قدرت منطقه ای جمهوری اسلامی ایران در منطقه موجب احساس خطر دشمنان شده و آنها را به سمت اتخاذ مواضع تهاجمی تر علیه ایران و محور مقاومت سوق داده است.

,

وی تصریح کرد: از سوی دیگر آمریکا تلاش خود را برای وضع محدودیت ها و تحریم های جدید در حوزه های غیر هسته ای به ویژه توانمندی موشکی و حقوق بشر، افزایش خواهد داد تا مجبور ساختن جمهوری اسلامی ایران را وادار به مذاکره مجدد کند.

,

این مقام مسئول عنوان کرد: ایالات متحده همچنان به عنوان اصلی ترین و مادر همه تهدیدات، قصد دارد با ائتلاف سازی و استفاده از متحدان منطقه ای و فرا منطقه ای خود، به ویژه رژیم صهیونیستی، آل سعود و گروهک های ضد انقلاب، ترکیبی از تهدیدات نرم، نیمه سخت و سخت را به صورت نیابتی یا مستقیم علیه ایران طراحی و دنبال کند.

,

غفاری گفت: دشمنان تلاش دارند با آشکار سازی این ائتلاف ها و اقدامات هم افزا، از طریق تبدیل موقعیت های منطقه ای جمهوری اسلامی ایران به بحران های داخلی و موجودیتی، پروژه تغییر از درون  و تشدید فشار از بیرون را دنبال کنند؛ لذا مهم ترین تهدید جمهوری اسلامی ایران در سال 1397، داخلی و از جنس مسائل اقتصادی، معیشتی، اجتماعی بوده و توسعه آن به مسائل سیاسی و امنیتی خواهد بود.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز در پایان با اشاره به هدف برگزاری رزمایش بزرگ محمد رسول الله (ص) خاطر نشان کرد: این ناحیه در نظر دارد به منظور جلوگیری از تحرکات دشمن، تقویت روحیه حمایت مردم از نظام و مایوس سازی دشمن، نیروهای مردمی را در گردان های بیت المقدس، کوثر و گروه های جهادی جهت انجام ماموریت های ابلاغی سازماندهی کرده و منتخبانی از جمعیت عظیم بسیجیان را در جشن چهل سالگی جمهوری اسلامی ایران جهت خلق یک تجمع حماسی در منطقه عمومی سید عرب شهرستان و در منظر افکار عمومی جهان به نمایش گذارد.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز گفت: رزمایش سپاهیان محمّد رسول الله (ص) با حضور بسیجیان گردان ‌های بیت المقدس و کوثر، 19 و 20 شهریور ماه در محل سید عرب شهرستان برگزار می‌شود.