فعالیت گروه جهادی که موجب شادی دل کودکان شد/رنج نداشتن لباس دیگر مانع تحصیل نمی شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیده سمانه تهامی پور مسئول گروه جهادی ام ابیها (س) در گفتگو با راه آرمان ؛ در خصوص فعالیت های این گروه جهادی در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه محرومیت زدایی و به منظور رفع مشکلات فعالیت های خود را انجام می دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

وی با بیان اینکه گروه جهادی ام ابیها (س) در منطقه زرند کرمان با همکاری خواهران پایگاه بسیج فعالیت خود را انجام می دهد، عنوان کرد: در این گروه جهادی دوخت ۱۸۰ دست لباس فرم مدرسه برای کودکان بی سرپرست انجام می شود.

,

تهامی پور با اشاره به اینکه اعضای گروه جهادی افرادی هستند که در مناسبت های مختلف در حلقه های صالحین فعالیت داشته اند، ابراز کرد: افراد حاضر در گروه تمایل به انجام کار داشته اند و به این گونه نبوده است که انجام این کار را از خود جدا بدانند.

,

وی در خصوص شرایط حاکم بر منطقه فعالیت گروه جهادی ام ابیها (س) اظهار کرد: در این منطقه فقر معیشتی و اعتیاد به وفور دیده می شود و با توجه به اینکه فقر کودکان بی سرپرست را مشاهده کرده ایم فعالیت خود را در این منطقه قرار داده ایم.

,

تهامی پور در پایان در رابطه با آثار فعالیت گروه جهادی در منطقه یاد شده خاطر نشان کرد: انجام این فعالیت ها موجب شادی دل بچه های منطقه شده است و دوخت لباس موجب می شود که آنها تنها دغدغه تحصیل داشته باشند و این گونه نباشد که به دلیل رنج نداشتن لباس درس نخوانند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
تهامی پور با بیان اینکه گروه جهادی ام ابیها (س) در منطقه زرند کرمان با همکاری خواهران پایگاه بسیج فعالیت خود را انجام می دهد، گفت: در این گروه جهادی دوخت ۱۸۰ دست لباس فرم مدرسه برای کودکان بی سرپرست انجام می شود.