آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برقراری نظم وامنیت هیئت های مذهبی خراسان جنوبی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان،سردار مجید شجاع فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ظهر امروز در همایش بزرگ پیام آوران عاشورایی در دانشگاه پیام نور بیرجند،اظهار کرد: خداوند را شاکر هستیم که در حال حاضر امنیت بسیار خوبی در کشور و در خراسان جنوبی حاکم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
 
,
وی به بحث فضای مجازی اشاره ای داشت و افزود: بحث فضای مجازی و تبلیغات بیهوده آن در ماه محرم و مناسبت های مذهبی به اوج خودش می‌رسد تا حضور افراد را در مراسم مذهبی کمرنگ کند.
,
 
,
فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به این که دشمن در مسائل مختلف به ویژه مباحث فرهنگی به صورت چشمگیری ورود پیدا کرده است،یادآور شد: در این زمینه بارها مقام معظم رهبری فرموده اند که "دشمن در بحث فرهنگی بارها شکست خورده است".
,
 
,
 
,
شجاع با بیان این که داشتن نظم و انضباط در زمان برپایی هیئات از ضروریات است،عنوان کرد: نصب داربست در معابر یکی از موضوعاتی است که در ایام محرم سبب کندی حرکت هیئات می‌شود که بایستی به این مهم توجه شود‌.
,
 
,
 
,
وی با تاکید براین که سخنرانان به نحوی سخنرانی کنند که هیچ توهینی به ادیان و مذاهب دیگر نشود،ابراز کرد: رعایت حقوق همسایگان و سایر شهروندان باید مورد تاکید قرار گیرد.
,
 
,
 
,
فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی ضمن اشاره به تلاش نیروی انتظامی در برپایی هرچه بهتر مراسم ایام عزاداری امام حسین (ع) بیان کرد: ما در راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی در خدمت هیئات مذهبی هستیم و با همه توان در برقراری نظم تلاش می‌کنیم.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ما در راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی در خدمت هیئات مذهبی هستیم و با همه توان در برقراری نظم تلاش می‌کنیم.