آغاز رزمایش سراسری «اقتدار عاشورایی»در زادگاه سردارقاسم سلیمانی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از راه آرمان ؛ سرهنگ دوم پاسدار مصطفی امام بخش  با بیان اینکه رزمایش امروز ۲۴ شهریورماه  با هدف انسجام‌ بخشی بسیجیان و به منظور نمایش اقتدار بسیج در قالب  گردان بیت‌المقدس شهرستان رابر همزمان با سراسر استان کرمان اجرا می‌شود گفت: در تجمع امروز، بسیجیان بعد از عزاداری برای سالار شهیدان  و خواند زیارت عاشورا در مسجد صاحب الزمان و ستون‌کشی در خیابان در اردوگاه‌ شهید احمد سلیمانی مستقر شده و به اجرای تمرینات تاکتیکی خواهند پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

خیابان ‌های رابر امروز با حضور گردان‌های بسیج شور و حال خاصی به خود گرفته بود و بسیجیان شرکت کننده در این ‏مراسم به یاد رزمندگان اعزامی به جبهه های حق علیه باطل در ایام دفاع مقدس در نمایش اقتدار حضور یافتند.

,

برگزاری این رزمایش با شعار وحدت، ایستادگی و پیشرفت و همچنین نمایش قدرت، انسجام و اقتدار بسیج همانند ایام دفاع ‏مقدس انجام شد، در مرحله دوم این رزمایش گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف با حضور در مناطق حاشیه‌ای ‏شر و روستا به ارائه خدمات عام‌المنفعه به مردم می‌پردازند، مرحله سوم این رزمایش در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

,

گفتنی است رزمایش خدمت تحت عنوان رزمایش اقتدار محمد رسول‌الله ۲ توسط گردان‌های بیت‌المقدس سراسر کشور از روز جمعه ۹ شهریور ماه آغاز شد و تا ۲۸ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

,

در این رزمایش که با حضور بیش از ۷۰۰ هزار نفر از نیروهای داوطلب بسیجی در استان‌های سراسر کشور برگزار می‌شود، قرار است اقدامات جهادی مختلفی در سطح شهرها و روستاهای محروم و دورافتاده انجام گیرد.

,

انتهای پیام/

]
رزمایش سراسری اقتدار عاشورایان بسیج سپاهیان محمد رسول الله(ص) ۲ با اعلام رمز «یا محمد رسول الله » توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر صبح امروز شنبه ۲۴شهریورماه مرحله اول آن همزمان با سراسر استان کرمان در رابر آغاز شد.‏