بیمارستان ۲۶۴ تختخوابی ستاره خلیج فارس سال آینده افتتاح می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی دادور، مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس در حاشیه بازدید از روند ساخت و ساز بیمارستان ستاره خلیج فارس در گفتگو با خبرنگار هرمز، اظهار کرد: این بیمارستان تکلیفی بود بر گردن ما و امیدواریم بتوانیم قدمی هر چند کوچک در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود برداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

 مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس در تشریح اقدامات انجام شده تا به امروز در این پروژه بیان کرد: مطالعات ژئوتکنیک انجام شده و با شروع طراحی پروژه، خاک برداری نیز در حال انجام است.

,

دادور با بیان این که مناقصه فونداسیون و اسکلت بتنی این پروژه برگزار شده است، افزود: هزار تن میلگرد موردنیاز و حواله هزار تن سیمان را خریداری کرده ایم تا ضمن تسریع در انجام امور پیشرفت پروژه نیز کمتر با چالش مواجه شود.

,

وی تصریح کرد: این پروژه در مدت ۲۰ ماه به اتمام می رسد و امیدواریم تا پایان سال آینده شاهد افتتاح آن باشیم.

,

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس درباره سرنوشت درختان کهن سالی که در محوطه بیمارستان شهید محمدی قرار دارند و امکان دارد ساخت بیمارستان سبب قطع آنان شود نیز، گفت: به هیچ عنوان اجازه قطع درختان را نمی دهیم و تمهیداتی اندیشیده شده تا با ترفندهایی این درختان جابجا شوند و در گوشه ای دیگر از بیمارستان دوباره کاشته شوند.

,

دادور خاطر نشان کرد: بیمارستان ۲۶۴ تختخوابی ستاره خلیج فارس در محوطه بیمارستان شهید محمدی شهر بندرعباس واقع شده و شرکت نفت ستاره خلیج فارس ساخت آن را برعهده گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس روند پیشرفت بیمارستان ۲۶۴ تختخوابی ستاره خلیج فارس را تشریح کرد.