طرح یک کاسب یک دانش آموز در کرمان برگزار می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امان الله بامری مسئول بسیج اصناف و بازاریان استان کرمان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان با بیان این که رزمایش طرح ” یک کاسب یک دانش آموز”  در ادامه رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله ۲ و با هدف خدمت رسانی و کمک به دانش آموزان بی بضاعت و‌ محروم سراسر استان تا بازگشایی مدارس برگزار می شود ، اظهار داشت : در این طرح از دانش آموزان بی بضاعت و محروم از ابتدای مهرماه تا خردادماه که مدارس تعطیل خواهند شد پشتیبانی می شود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

وی گفت : با این طرح اقلام  لوازم التحریر ، پوشاک ، کیف و کفش متناسب با توان کاسب و به صورت اختیاری در بین دانش آموزان محروم توزیع می شود .

,

مسئول بسیج اصناف استان کرمان خاطر نشان کرد : در این طرح یک دانش آموز به یک واحد صنفی (کاسب) معرفی می شود و خدمات رسانی به این دانش آموز توسط این کاسب صورت می گیرد .

,

بامری ادامه داد : نامه نگاری های این طرح در کل استان کرمان و شهرستان ها صورت گرفته است و شهرستان زرند ، بم و سیرجان پیشرفت خوبی داشته اند .

,

وی افزود : در مرکز شهر کرمان نیز با محوریت امام جمعه استان جلسه داشته ایم و فرهنگ سازی آن را انجام داده ایم و به صورت نمادین با همکاری آموزش و پرورش ، بسیج دانش آموزی و بسیج اصناف این طرح را عملیاتی خواهیم کرد .

,

انتهای پیام/

]
مسئول بسیج اصناف استان کرمان گفت : طرح یک کاسب یک دانش آموز در راستای رزمایش بزرگ خدمت در کرمان در جهت کمک به دانش آموزان بی بضاعت و محروم برگزار می شود .